hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1

Katarina Dadić ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Odjel za nenastavničku naobrazbu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (262 KB) str. 21-30 preuzimanja: 667* citiraj
APA 6th Edition
Dadić, K. (2012). KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1. Život i škola, LVIII (28), 21-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95239
MLA 8th Edition
Dadić, Katarina. "KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 21-30. https://hrcak.srce.hr/95239. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Dadić, Katarina. "KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 21-30. https://hrcak.srce.hr/95239
Harvard
Dadić, K. (2012). 'KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1', Život i škola, LVIII(28), str. 21-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95239 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Dadić K. KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 28.11.2020.];LVIII(28):21-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95239
IEEE
K. Dadić, "KRITIČKO RAZMATRANJE MODELA HOMESCHOOLINGA1", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 21-30, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95239. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
Radom je predstavljena suvremena koncepcija ''obrazovanja kod kuće'' koja je popularnost
stekla zbog povećanja kritika formalnog obrazovanja. Budući da takva vrsta obrazovanja
u Republici Hrvatskoj još uvijek nije zakonski omogućena, autorica se u članku usredotočila
na analizu polazišnih točaka zahtjeva za obrazovanje kod kuće koji je Hrvatska kršćanska
koalicija uputila Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta. Obrazovanje kod kuće neupitno
ima svoje prednosti, no uvidom u dani model dolazimo do izdvajanja triju važnih čimbenika
na koje moramo staviti naglasak ukoliko želimo da se takva vrsta obrazovanja zakonski
omogući. Tri su elementa bitna, a to su baziranje obrazovanja kod kuće na autentičnom
hrvatskom modelu homeschoolinga, roditeljska kvalificiranost te sustavnije i češće provjere
znanja učenika koji se obrazuju kod kuće. S druge strane, u radu su istaknuti škola i grupe
vršnjaka kao važni socijalizacijski čimbenici, kvalitetnije obrazovanje učitelja i njihovo sustavno
usavršavanje, stručno utemeljen odabir studenata za učiteljski poziv, znatno manji broj
učenika na jednog učitelja te kvalitetno nagrađivanje učitelja za njihov rad kao čimbenici koji
idu u prilog odabiru škole kao institucije u kojoj će se dijete obrazovati.

Ključne riječi
Hrvatska kršćanska koalicija; obrazovanje kod kuće ili homeschooling; škola; učenik; učitelj

Hrčak ID: 95239

URI
https://hrcak.srce.hr/95239

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.421 *