APA 6th Edition Pavlović, B. i Šarić, A. (2012). TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA. Život i škola, LVIII (28), 32-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95240
MLA 8th Edition Pavlović, Branka i Antonija Šarić. "TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 32-43. https://hrcak.srce.hr/95240. Citirano 23.04.2021.
Chicago 17th Edition Pavlović, Branka i Antonija Šarić. "TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 32-43. https://hrcak.srce.hr/95240
Harvard Pavlović, B., i Šarić, A. (2012). 'TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA', Život i škola, LVIII(28), str. 32-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95240 (Datum pristupa: 23.04.2021.)
Vancouver Pavlović B, Šarić A. TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 23.04.2021.];LVIII(28):32-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95240
IEEE B. Pavlović i A. Šarić, "TEKSTUALNA KOMUNIKACIJA", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 32-43, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95240. [Citirano: 23.04.2021.]
Sažetak Tekst je komunikativni izričaj koji ispunjava standarde tekstualnosti. Lingvistička
analiza tekstova ima za cilj gramatičko-tematsku strukturu, kao i komunikacijsku funkciju
konkretnih tekstova, učiniti transparentnom.
Tekstne klase ili vrste određuju se prema empirijskoj klasifikaciji tekstova i govora u određenoj
ljudskoj zajednici. Tekstne vrste predstavljaju znanje kojim se koriste članovi određene
ljudske zajednice u svojoj pisanoj ili govornoj djelatnosti. Jedna tekstna vrsta odnosno tekstna
klasa više se ne razmatra prema gramatičkoj strukturi, već kao realizacija komunikacijskoga
tipa. Klasifikacija tekstova prvenstveno se određuje prema dominantnoj funkciji teksta.