hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA

Draženka Skupnjak ; VII. osnovna škola, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (240 KB) str. 219-228 preuzimanja: 8.494* citiraj
APA 6th Edition
Skupnjak, D. (2012). TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA. Život i škola, LVIII (28), 219-228. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95253
MLA 8th Edition
Skupnjak, Draženka. "TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 219-228. https://hrcak.srce.hr/95253. Citirano 15.05.2021.
Chicago 17th Edition
Skupnjak, Draženka. "TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 219-228. https://hrcak.srce.hr/95253
Harvard
Skupnjak, D. (2012). 'TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA', Život i škola, LVIII(28), str. 219-228. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95253 (Datum pristupa: 15.05.2021.)
Vancouver
Skupnjak D. TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 15.05.2021.];LVIII(28):219-228. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95253
IEEE
D. Skupnjak, "TEORIJA RAZVOJA I UČENJA L. VYGOTSKOG, U. BRONFENBRENNERA I R. FEUERSTEINA KROZ PRIKAZ SLUČAJA", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 219-228, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95253. [Citirano: 15.05.2021.]

Sažetak
Promjene u ponašanju i sposobnostima koje se događaju s napredovanjem razvoja
oduvijek su bile područja u središtu interesa ljudskoga roda. Opisom dječjeg ponašanja te
otkrivanjem uzroka i procesa koji proizvode promjene u ponašanju bavi se dječja psihologija.
Mnogi psiholozi bavili su se proučavanjem promjena u ponašanju i sposobnostima u svakom
razdoblju dječjeg razvoja te nastojali objasniti zašto se ponašanje mijenja. U ovom se radu
kroz opis slučaja razvoja jednog dječaka nastoje objasniti i usporediti sociokulturna teorija
kognitivnog razvoja Lava Vygotskog, teorija ekoloških sustava Uriea Bronfenbrennera te
teorija posredovanog iskustva učenja Reuvena Feuersteina.

Ključne riječi
Lav Vygotsky; Reuven Feuerstein; teorije razvoja i učenja; Urie Bronfenbrenner

Hrčak ID: 95253

URI
https://hrcak.srce.hr/95253

[engleski] [njemački]

Posjeta: 10.153 *