hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.

Maja Šimunjak ; doktorandica na Sveučilištu East Anglia, Ujedinjeno Kraljevstvo

Puni tekst: hrvatski, PDF (353 KB) str. 34-49 preuzimanja: 902* citiraj
APA 6th Edition
Šimunjak, M. (2012). Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.. Medijske studije, 3 (5), 34-49. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95267
MLA 8th Edition
Šimunjak, Maja. "Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.." Medijske studije, vol. 3, br. 5, 2012, str. 34-49. https://hrcak.srce.hr/95267. Citirano 28.09.2020.
Chicago 17th Edition
Šimunjak, Maja. "Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.." Medijske studije 3, br. 5 (2012): 34-49. https://hrcak.srce.hr/95267
Harvard
Šimunjak, M. (2012). 'Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.', Medijske studije, 3(5), str. 34-49. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95267 (Datum pristupa: 28.09.2020.)
Vancouver
Šimunjak M. Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 28.09.2020.];3(5):34-49. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95267
IEEE
M. Šimunjak, "Privatni život kao dio komunikacijske strategije hrvatskih političara: Predsjednički izbori 2009./2010.", Medijske studije, vol.3, br. 5, str. 34-49, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95267. [Citirano: 28.09.2020.]

Sažetak
Ciljevi ovoga rada su, prvo, otkriti u kojoj mjeri hrvatski političari strateški u javni diskurs unose informacije iz privatne sfere i, drugo, u koje svrhe koriste te informacije. Metodom analize sadržaja
istražene su izjave dvaju glavnih predsjedničkih kandidata u izborima 2009./2010. godine, Milana Bandića i Ive Josipovića, koje su prenijele nacionalne dnevne novine. Polazi se od pretpostavke da su makrofaktori (elementi političkog i medijskog sustava) i mikrofaktori (osobine kandidata) u tim izborima bili pogodni za razvoj fenomena privatizacije javnog diskursa. Rezultati pokazuju da je javni diskurs bio znatno privatiziran, ponajprije zahvaljujući komunikacijskoj strategiji Milana Bandića koja se izrazito temeljila na njegovu privatnom životu. Nadalje rezultati pokazuju da kandidati nisu koristili privatne informacije samo za izgradnju svoga imidža nego i kao strategiju napada na protukandidata.

Ključne riječi
privatizacija politike; predsjednički izbori; Hrvatska; predizborna strategija

Hrčak ID: 95267

URI
https://hrcak.srce.hr/95267

[engleski]

Posjeta: 1.587 *