hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru

Dragan Soleša

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 189-193 preuzimanja: 742* citiraj
APA 6th Edition
Soleša, D. (2006). Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru. Informatologia, 39 (3), 189-193. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9195
MLA 8th Edition
Soleša, Dragan. "Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru." Informatologia, vol. 39, br. 3, 2006, str. 189-193. https://hrcak.srce.hr/9195. Citirano 18.08.2019.
Chicago 17th Edition
Soleša, Dragan. "Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru." Informatologia 39, br. 3 (2006): 189-193. https://hrcak.srce.hr/9195
Harvard
Soleša, D. (2006). 'Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru', Informatologia, 39(3), str. 189-193. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9195 (Datum pristupa: 18.08.2019.)
Vancouver
Soleša D. Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru. Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 18.08.2019.];39(3):189-193. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9195
IEEE
D. Soleša, "Misija i organizacijski postulati e-learning centra Učiteljskog fakulteta u Somboru", Informatologia, vol.39, br. 3, str. 189-193, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9195. [Citirano: 18.08.2019.]

Sažetak
Uvjeti suvremenog obrazovanja nametnuli su mnogo ozbiljniji pristup upravljanjem procesima stjecanja znanja. Taj trend je primjećen na svjetskom nivou sedamdesetih godina prošlog vijeka. Paralelno sa promjenom koncepta o važnosti znanja, dolazi do ogromne ekspanzije, prije svega, PC tehnologije i do razvoja aplikativnog softvera, uz poštovanje svima dobro poznatog "user friendly" trenda. Krajem sedamdesetih godina, odnosno 1978. godine, pojavljuje se aplikacija bazirana na hipertekstu i groupware-u. Osamdesetih godina XX vijeka znanje dobiva tretman korporativnog dobra, ali ga klasična ekonomija još uvijek tako ne tretira. Tih godina se razvoj sistema za upravljanje znanjem bazirao na dostignućima iz oblasti ekspertnih sistema i vještačke inteligencije, koji su bili osnova koncepata poznatih kao "sistemi bazirani na znanju", "inženjerstvo znanja", "razmjena znanja", "partnerstvo u učenju", "organizacija koja uči". Fakultet za 21. vijek mora se bazirati na novim alatima i osigurati svim nastavnicima i studentima jednostavan i brz pristup do ukupnog svjetskog znanja. Stoga je danas posljednji trenutak za početak temeljnog preobražaja sistema za obrazovanje nastavnika koji će daleko više nego do sada koristiti ICT. Imajući u vidu prethodno iznijete činjenice razvojni tim Učiteljskog fakulteta razvija i implementira interaktivni sistem za učenje u vidu e-learning centra prilagođen suvremenom okruženju.

Ključne riječi
e-učenje; inžinjering znanjem; razmjena znanja

Hrčak ID: 9195

URI
https://hrcak.srce.hr/9195

[engleski]

Posjeta: 1.059 *