hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji

Anton Vukelić

Puni tekst: hrvatski, pdf (123 KB) str. 199-203 preuzimanja: 695* citiraj
APA 6th Edition
Vukelić, A. (2006). Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji. Informatologia, 39 (3), 199-203. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9197
MLA 8th Edition
Vukelić, Anton. "Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji." Informatologia, vol. 39, br. 3, 2006, str. 199-203. https://hrcak.srce.hr/9197. Citirano 20.08.2019.
Chicago 17th Edition
Vukelić, Anton. "Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji." Informatologia 39, br. 3 (2006): 199-203. https://hrcak.srce.hr/9197
Harvard
Vukelić, A. (2006). 'Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji', Informatologia, 39(3), str. 199-203. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9197 (Datum pristupa: 20.08.2019.)
Vancouver
Vukelić A. Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji. Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 20.08.2019.];39(3):199-203. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9197
IEEE
A. Vukelić, "Analiza trendova gledanosti političkih emisija na televiziji", Informatologia, vol.39, br. 3, str. 199-203, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9197. [Citirano: 20.08.2019.]

Sažetak
Rad analizira trendove gledanosti političkih emisija na nacionalnim kanalima u Hrvatskoj polazeći od postavke o zamoru i zasićenosti građanstva politikom. Kombiniraju se dva kontinuuma, sudjelovanje u političkim sadržajima i stupanj konzumiranja televizijie. Istraživanje se bazira na preciznim mjerenjima average minute ratinga (AMR) koji kontinuirano svake minute registrira rejtinge gledanosti pojedinih emisija. Osnovni problem istraživanja je mnoštvo čimbenika koji utječu na gledanost emisija pa tako i onih političkog sadržaja. Iz tog razloga koriste se podaci o rejtingu gledanosti i udjelu gledanosti izdvojenih političkih emisija u razmatranom periodu. Na kraju, razmatra se gledanost samo jedne političke emisije kao indikatora odnosa prema politici. Rad ukazuje na niz metodologijskih poteškoća i kompleksnost istraživane tematike kako bi buduća istraživanja koja će gledanost koristiti kao indikatore određenih socijalnih procesa u društvu, ponudila vjerodostojnije podatke i zaključke.

Ključne riječi
televizija; stupanj gledanosti; sudjelovanje gledatelja; politika; politički program

Hrčak ID: 9197

URI
https://hrcak.srce.hr/9197

[engleski]

Posjeta: 1.144 *