hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003)

Mario Plenković
Slobodan Hadžić
Mladen Kučiš

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 1-21 preuzimanja: 973* citiraj
APA 6th Edition
Plenković, M., Hadžić, S. i Kučiš, M. (2006). Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003). Informatologia, 39 (1), 1-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9241
MLA 8th Edition
Plenković, Mario, et al. "Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003)." Informatologia, vol. 39, br. 1, 2006, str. 1-21. https://hrcak.srce.hr/9241. Citirano 24.08.2019.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario, Slobodan Hadžić i Mladen Kučiš. "Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003)." Informatologia 39, br. 1 (2006): 1-21. https://hrcak.srce.hr/9241
Harvard
Plenković, M., Hadžić, S., i Kučiš, M. (2006). 'Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003)', Informatologia, 39(1), str. 1-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9241 (Datum pristupa: 24.08.2019.)
Vancouver
Plenković M, Hadžić S, Kučiš M. Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003). Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 24.08.2019.];39(1):1-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9241
IEEE
M. Plenković, S. Hadžić i M. Kučiš, "Dijalektika medijske moći i izborno građansko ponašanje ( Hrvatski parlamentarni izbori 2003)", Informatologia, vol.39, br. 1, str. 1-21, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9241. [Citirano: 24.08.2019.]

Sažetak
U radu je provedeno istraživačko, politološko i komunikološko istraživanje dijalektike medijske /ne/moći u procesu izbornog građanskog ponašanja na primjeru hrvatskih parlamentarnih izbora 2003. godine. Istraživanje obuhvaća vremenske granice od 1. rujna do 30. studenoga 2003. godine. Izabrana metodologija i primijenjene istraživačke metode usklađene su sa suvremenim istraživačkim trendovima koji se primjenjuju u sličnim medijskim istraživanjima i istraživanjima izbornih i političkih kampanja. Autori ukazuju na svu složenost proučavanja ove problematike koja zaokuplja pažnju recentne komunikološke i politološke znanstvene javnosti. Polazna istraživačka hipoteza u potpunosti je potvrdila predviđane istraživačke rezultate. Autorska istraživačka koncentracija usredotočena je na ispitivanje međusobnih korelacija između medijske zastupljenosti političkih opcija, osoba i izbornog građanskog ponašanja. Provedena je i induktivno-deduktivna analiza medijskog predstavljanja u korelaciji s utrošenim financijskim sredstvima za promidžbu i propagandnu kampanju. Dobiveni rezultati pokazuju da ne postoji značajniji uzročno posljedični odnos između medijske zastupljenosti i izbornog građanskog ponašanja. U zaključnom interpretiranju dobivenih rezultata je vidljivo da se stavovi o izbornoj preferenciji birača, prije izborne kampanje, nisu bitno izmijenili tijekom medijske promidžbene i propagandne izborne građanske izloženosti.

Ključne riječi
mediji; javnost; istraživanje medija; parlamentarni izbori; medijska kampanja

Hrčak ID: 9241

URI
https://hrcak.srce.hr/9241

[engleski]

Posjeta: 1.689 *