Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Uloga tradicionalne televizije na dinamičkom medijskom tržištu

Suzana Žilić Fišer


Puni tekst: engleski pdf 403 Kb

str. 245-250

preuzimanja: 1.071

citiraj


Sažetak

Očito je, da se medijska okolina značajno promjenila u tehnološkom, ekonomskom i političkom obziru. To su i razlozi za deregulaciju i re-regulaciju elektronskih medija. U mnogim prilikama su komercijalni sistemi zamijenili predhodne sisteme sa isključivo javnom televizijom. Tako se formirao dualni medijski sistem, koji oblikuju komercijalni i javni televizijski akteri. Javna radiotelevizija postaje važan sudionik na slobodnom tržištu. Za europski medijski sistem karakteristične su aktivnosti kako javne televizije tako i privatnih komercijalnih postaja. U novonastalim prilikama došlo je do promjena karakteristika javnog televizijskog servisa, koji je u prošlosti bio ukrućen i nekomercijalan. U medijskoj okolini promatramo ekonomske, političke i tehnološke promjene. Promjene u tehnološkom razvoju donose nove platforme koje moraju biti uključene u tradicionalnu radioteleviziju. Vrlo je važno promatranje promjena u tehnološkom razvoju u kontekstu nove kvalitete, koja je pružana javnosti. Televizija je tako institucija koja je sastavni dio društvenog, kulturnog i političkog sistema. U članku želimo predstaviti nužnost ekonomskog uspjeha i promjene u tehnološkom razvoju, koji su tijesno povezani sa ostvarivanjem javnog interesa medija.

Ključne riječi

promjene medija; tradicionalan medij; komercijalna televizija; javna televizija; gledanje; nove tehnologije

Hrčak ID:

9252

URI

https://hrcak.srce.hr/9252

Datum izdavanja:

23.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.366 *