hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja

Katerina Malić-Bandur

Puni tekst: hrvatski, pdf (531 KB) str. 280-285 preuzimanja: 994* citiraj
APA 6th Edition
Malić-Bandur, K. (2006). Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja. Informatologia, 39 (4), 280-285. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9258
MLA 8th Edition
Malić-Bandur, Katerina. "Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja." Informatologia, vol. 39, br. 4, 2006, str. 280-285. https://hrcak.srce.hr/9258. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Malić-Bandur, Katerina. "Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja." Informatologia 39, br. 4 (2006): 280-285. https://hrcak.srce.hr/9258
Harvard
Malić-Bandur, K. (2006). 'Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja', Informatologia, 39(4), str. 280-285. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9258 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Malić-Bandur K. Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja. Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 09.07.2020.];39(4):280-285. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9258
IEEE
K. Malić-Bandur, "Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja", Informatologia, vol.39, br. 4, str. 280-285, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9258. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
Tranzicija je višedimenzionalan proces koji u političkom smislu znači prijelaz u demokratsko društvo, a u ekonomskim terminima uspostavljanje slobodnog tržišta. Tranzicijska promjena svakako uključuje novu ulogu i položaj elektroničkih medija. Pitanje utjecaja elektroničkih medija u tranziciji nije samo pitanje slobode medija već se koristi i kao mjerilo uspješne tranzicije. Proces tranzicije je - prije svega - proces stjecanja konkurentnosti i to prvenstveno proizvodnih poduzeća. To su stručno vrlo zahtjevne promjene u internoj organizaciji svakog poduzeća, u managementu, poslovnim procesima i njihovoj prilagodbi širim regionalnim, europskim i globalnim tržištima. Elektronički mediji predstavljaju temelj postizanja konkurentnosti tvrtki omogućujući im nastup na globalnom tržištu. Elektronički mediji omogućuju efikasnost rada tvrtki, a samim time konkurentno održanje na tržištu. To je od presudnog značenja za velik broj hrvatskih tvrtki koje s elektroničkim medijima koje danas koriste nemaju prilike u međunarodnoj konkurenciji. Pretpostavka od koje se polazi je da elektronički mediji utječu na sposobnost poduzeća u savladavanju svojih konkurentskih prednosti i time se lakše uključi na globalna tržišta

Ključne riječi
tranzicija; elektronički mediji; kompetitivnost; stupanj diversifikacije u produkciji i elektronički mediji

Hrčak ID: 9258

URI
https://hrcak.srce.hr/9258

[engleski]

Posjeta: 1.733 *