Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Medijska pismenost i razvojni zadaci: Savezna Republika Njemačka kao studija slučaja

Senta Pfaff-Rüdiger ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Claudia Riesmeyer ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka
Anna Kümpel orcid id orcid.org/0000-0001-7184-4057 ; Odjel za komunikacijsku znanost i medijska istraživanja, Sveučilište u Münchenu, München, Njemačka


Puni tekst: engleski pdf 329 Kb

str. 42-56

preuzimanja: 1.519

citiraj


Sažetak

U radu je predstavljen model medijske pismenosti koji se temelji na vještinama. Pretpostavlja se da taj model može pomoći da se objasne digitalne nejednakosti. Model ujedinjuje svakodnevni život djece i njihove razvojne zadatke. Prema predloženom konceptu za korisnike se može reći da su medijski pismeni ako su sposobni uspješno ispuniti razvojne zadatke koristeći medije, a očekuje se i da promišljaju o posljedicama i rizicima korištenja medija. 2011. godine intervjuirano je 82 djece u Njemačkoj s ciljem da se dobije bolji uvid u poveznice između korištenja interneta, medijske pismenosti i digitalnih nejednakosti.

Ključne riječi

medijska pismenost; razvojni zadaci; internet; digitalne nejednakosti; kvalitativni pristup

Hrčak ID:

96362

URI

https://hrcak.srce.hr/96362

Datum izdavanja:

17.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.913 *