hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Istraživanja EAVI-a o medijskoj pismenosti u Europi

Paolo Celot ; glavni tajnik, European Association for Viewers’ Interests, Belgija

Puni tekst: engleski, pdf (203 KB) str. 76-81 preuzimanja: 741* citiraj
APA 6th Edition
Celot, P. (2012). EAVI Studies on Media Literacy in Europe. Medijske studije, 3 (6), 76-81. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96370
MLA 8th Edition
Celot, Paolo. "EAVI Studies on Media Literacy in Europe." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 76-81. https://hrcak.srce.hr/96370. Citirano 30.03.2020.
Chicago 17th Edition
Celot, Paolo. "EAVI Studies on Media Literacy in Europe." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 76-81. https://hrcak.srce.hr/96370
Harvard
Celot, P. (2012). 'EAVI Studies on Media Literacy in Europe', Medijske studije, 3(6), str. 76-81. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96370 (Datum pristupa: 30.03.2020.)
Vancouver
Celot P. EAVI Studies on Media Literacy in Europe. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 30.03.2020.];3(6):76-81. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96370
IEEE
P. Celot, "EAVI Studies on Media Literacy in Europe", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 76-81, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96370. [Citirano: 30.03.2020.]

Sažetak
Predviđa se da će se količina svih oblika medijskog sadržaja tijekom idućih deset godina povećati između deset i stotinu puta. Zbog toga će tri temeljne osobine pismenosti – čitanje, pisanje i računanje – biti nedovoljne. Od ljudi se također sve više zahtijeva da razviju napredne vještine u kritičkom razmišljanju kako bi mogli dekodirati poruke koje šalju mediji. Taj novi tip pismenosti zove se medijska
pismenost. Rad donosi sažet prikaz rezultata istraživanja koje ja autor, u suradnji s drugim partnerima na projektu, proveo u 27 država članica Europske unije. Rezultati omogućuju predviđanja o daljnjem razvoju i perspektivama medijske pismenosti u Europi i novim trendovima te nudi preporuke međunarodnih stručnjaka koji ističu prioritete kako bi se započelo s konkretnim i novim inicijativama. Istraživanja organizacije EAVI (The European Association for Viewers’ Interests) jedna su od najiscrpnijih dosad u cijeloj Europi, kada se gleda njihova svrha i opseg. Ona naglašavaju kako je temeljno središte medijske pismenosti razvoj individualnog kritičkog razumijevanja te stjecanje vještina dostatnih za sudjelovanje u društvenom i političkom životu, što će omogućiti aktivno građanstvo i potpunu demokraciju.

Ključne riječi
studije EAVI-a; Europska unija; medijska pismenost i metode istraživanja

Hrčak ID: 96370

URI
https://hrcak.srce.hr/96370

[engleski]

Posjeta: 1.217 *