hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Kritički pogled na istraživanja medijske pismenosti u Španjolskoj: Obrazovni i politički izazovi

Carmen Marta-Lazo ; Sveučilište u Zaragozi, Zaragoza, Španjolska
María del Mar Grandío Pérez ; Katoličko sveučilište San Antonio, Murcia, Španjolska

Puni tekst: engleski, pdf (307 KB) str. 139-150 preuzimanja: 903* citiraj
APA 6th Edition
Marta-Lazo, C. i Grandío Pérez, M.d.M. (2012). Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges. Medijske studije, 3 (6), 139-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96390
MLA 8th Edition
Marta-Lazo, Carmen i María del Mar Grandío Pérez. "Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 139-150. https://hrcak.srce.hr/96390. Citirano 30.03.2020.
Chicago 17th Edition
Marta-Lazo, Carmen i María del Mar Grandío Pérez. "Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 139-150. https://hrcak.srce.hr/96390
Harvard
Marta-Lazo, C., i Grandío Pérez, M.d.M. (2012). 'Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges', Medijske studije, 3(6), str. 139-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96390 (Datum pristupa: 30.03.2020.)
Vancouver
Marta-Lazo C, Grandío Pérez MdM. Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 30.03.2020.];3(6):139-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96390
IEEE
C. Marta-Lazo i M.d.M. Grandío Pérez, "Critical Insights in Media Literacy Research in Spain: Educational and Political Challenges", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 139-150, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96390. [Citirano: 30.03.2020.]

Sažetak
Članak donosi kritički pogled na tradiciju istraživanja medijske pismenosti u Španjolskoj s ciljem da se ispita kako se španjolski znanstvenici suočavaju s izazovima u javnim politikama, osobito pak s izazovima u školskom kurikulumu koji se tiče medijske pismenosti. Istraživanje medijske pismenosti (šp. educomunicación) u Španjolskoj je opstalo zbog interesa znanstvenika, ali i drugih društvenih grupa, poput novinara ili školskih učitelja, koji su podigli razinu osviještenosti javnosti o potrebi razvijanja kritičkog i kreativnog načina učenja o medijima. Ovaj će članak dati pregled europskog i latinskoameričkog naslijeđa medijske pismenosti u Španjolskoj, glavnih postojećih istraživačkih grupa i projekata koji se temelje na obrazovanju za medije te akademskih politika koje se odnose na digitalne kompetencije u formalnom obrazovanju. Konačno, ovaj će članak dati preporuke za obrazovanje i politike koje će potaknuti stvaranje veće suradnje između znanstvenika, medija i građana u europskom i latinskoameričkom kontekstu.

Ključne riječi
medijska pismenost; educomunicación; model višestrukih kompetencija; digitalna pismenost; Španjolska

Hrčak ID: 96390

URI
https://hrcak.srce.hr/96390

[engleski]

Posjeta: 1.334 *