hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ

Matea Matić

Puni tekst: hrvatski, pdf (284 KB) str. 27-33 preuzimanja: 620* citiraj
APA 6th Edition
Matić, M. (2012). ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ. Praktični menadžment, 3 (1), 27-33. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96961
MLA 8th Edition
Matić, Matea. "ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 27-33. https://hrcak.srce.hr/96961. Citirano 02.08.2021.
Chicago 17th Edition
Matić, Matea. "ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 27-33. https://hrcak.srce.hr/96961
Harvard
Matić, M. (2012). 'ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ', Praktični menadžment, 3(1), str. 27-33. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96961 (Datum pristupa: 02.08.2021.)
Vancouver
Matić M. ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.08.2021.];3(1):27-33. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96961
IEEE
M. Matić, "ISPITIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA NA TENDENCIJE POTROŠAČKOG ETNOCENTRIZMA U SJEVERNOJ HRVATSKOJ", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 27-33, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96961. [Citirano: 02.08.2021.]

Sažetak
Cilj ovog rada je odrediti utjecaj demografskih čimbenika na tendencije potrošačkog etnocentrizma na području Sjeverne Hrvatske. U okviru demografskih, standardiziranih čimbenika osim varijabli spol, dob, obrazovanje i dohodak ispitat će se i utjecaj bračnog statusa pojedinog ispitanika na tendencije potrošačkog etnocentrizma. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 179 ispitanika regije sjeverne Hrvatske. Podaci su prikupljeni putem anketnog upitnika koji je obuhvaćao mjernu ljestvicu Cetscale zatvorenog tipa pitanja. Za dobivanje relevantnih rezultata korištena je multivarijatna statistika kao što je faktorska analiza i analize varijance (ANOVA). Rezultati istraživanja ukazuju na značajan utjecaj demografskih čimbenika na tendencije etnocentrizma u potrošača na području sjeverne Hrvatske osim varijable spol koja se pokazala statistički nesignifikantnom.

Ključne riječi
potrošač; potrošački etnocentrizam; demografski čimbenici; Cetscale; Sjeverna Hrvatska

Hrčak ID: 96961

URI
https://hrcak.srce.hr/96961

Posjeta: 977 *