hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE

Ivana Vrhovski

Puni tekst: hrvatski, pdf (188 KB) str. 51-56 preuzimanja: 747* citiraj
APA 6th Edition
Vrhovski, I. (2012). EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE. Praktični menadžment, 3 (1), 51-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96965
MLA 8th Edition
Vrhovski, Ivana. "EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 51-56. https://hrcak.srce.hr/96965. Citirano 24.09.2021.
Chicago 17th Edition
Vrhovski, Ivana. "EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 51-56. https://hrcak.srce.hr/96965
Harvard
Vrhovski, I. (2012). 'EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE', Praktični menadžment, 3(1), str. 51-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96965 (Datum pristupa: 24.09.2021.)
Vancouver
Vrhovski I. EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 24.09.2021.];3(1):51-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96965
IEEE
I. Vrhovski, "EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 51-56, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96965. [Citirano: 24.09.2021.]

Sažetak
Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima, želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda, dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba „svjetske kulture“ u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passé. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva.U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije, te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju.

Ključne riječi
kulturna globalizacija; ekonomija iskustva; potrošači; iskustvo

Hrčak ID: 96965

URI
https://hrcak.srce.hr/96965

Posjeta: 1.440 *