hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE

Petra Jelić
Linda Martić Kuran
Irena Bosnić

Puni tekst: hrvatski, pdf (983 KB) str. 62-70 preuzimanja: 674* citiraj
APA 6th Edition
Jelić, P., Martić Kuran, L. i Bosnić, I. (2012). ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE. Praktični menadžment, 3 (1), 62-70. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96967
MLA 8th Edition
Jelić, Petra, et al. "ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 62-70. https://hrcak.srce.hr/96967. Citirano 02.08.2021.
Chicago 17th Edition
Jelić, Petra, Linda Martić Kuran i Irena Bosnić. "ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 62-70. https://hrcak.srce.hr/96967
Harvard
Jelić, P., Martić Kuran, L., i Bosnić, I. (2012). 'ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE', Praktični menadžment, 3(1), str. 62-70. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96967 (Datum pristupa: 02.08.2021.)
Vancouver
Jelić P, Martić Kuran L, Bosnić I. ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.08.2021.];3(1):62-70. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96967
IEEE
P. Jelić, L. Martić Kuran i I. Bosnić, "ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 62-70, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96967. [Citirano: 02.08.2021.]

Sažetak
Uzimajući u obzir ubrzane ekonomske i socijalne promjene i tranziciju suvremenog društva u “društvo znanja” javljaju se brojni izazovi za kreiranje novih pristupa obrazovanju i učenju. Najkonkurentnija su ona gospodarstva, poslovni subjekti i pojedinci koji se uspješno prilagođavaju zahtjevima tržišta, na kojem vladaju znanje i visoka tehnologija, adekvatne razine obrazovanosti, stručnosti i inovativnosti zaposlenika. Zahtjevi za obrazovanjem i kontinuiranim profesionalnim razvijanjem zaposlenika stalno rastu te se u njihova znanja i vještine nastoji sve više ulagati, kako na državnoj, tako i na razini organizacija, ali i kroz samoinicijativu pojedinaca. Cilj ovog rada je dati kratak pregled koncepta cjeloživotnog učenja i ukazati na značaj postojanja sustava cjeloživotnog učenja za rast i razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Nadalje, govori se o važnosti provođenja politika cjeloživotnog učenja, stanju u Republici Hrvatskoj i potencijalima razvoja sustava cjeloživotnog učenja te opisuje osnovne instrumente Europske unije namjenjene financiranju projekata koji se bave cjeloživotnim učenjem.

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; kompetencije; vrednovanje obrazovanja; kvalifikacijski okvir

Hrčak ID: 96967

URI
https://hrcak.srce.hr/96967

Posjeta: 1.090 *