Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

OSOBNI MARKETING

Martina Ferenčić


Puni tekst: hrvatski pdf 347 Kb

str. 71-74

preuzimanja: 2.160

citiraj


Sažetak

Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi marketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubrzanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.

Ključne riječi

marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva

Hrčak ID:

96968

URI

https://hrcak.srce.hr/96968

Datum izdavanja:

30.6.2012.

Posjeta: 3.434 *