hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

OSOBNI MARKETING

Martina Ferenčić

Puni tekst: hrvatski, pdf (347 KB) str. 71-74 preuzimanja: 1.573* citiraj
APA 6th Edition
Ferenčić, M. (2012). OSOBNI MARKETING. Praktični menadžment, 3 (1), 71-74. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96968
MLA 8th Edition
Ferenčić, Martina. "OSOBNI MARKETING." Praktični menadžment, vol. 3, br. 1, 2012, str. 71-74. https://hrcak.srce.hr/96968. Citirano 02.08.2021.
Chicago 17th Edition
Ferenčić, Martina. "OSOBNI MARKETING." Praktični menadžment 3, br. 1 (2012): 71-74. https://hrcak.srce.hr/96968
Harvard
Ferenčić, M. (2012). 'OSOBNI MARKETING', Praktični menadžment, 3(1), str. 71-74. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96968 (Datum pristupa: 02.08.2021.)
Vancouver
Ferenčić M. OSOBNI MARKETING. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 02.08.2021.];3(1):71-74. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96968
IEEE
M. Ferenčić, "OSOBNI MARKETING", Praktični menadžment, vol.3, br. 1, str. 71-74, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96968. [Citirano: 02.08.2021.]

Sažetak
Marketing kao filozofija, ali i kao način promišljanja o svijetu koji nas okružuje, može se primijeniti na promatranje gotovo svake stvari ili interesa kojima se ljudi svakodnevno bave. Od proizvoda i usluga koje upotrebljavaju, do političkih stranaka, dobrotvornih ustanova ili vjerskih zajednica čiji su članovi. Također, filozofija i procesi marketinga omogućuju promatranje i svake pojedine osobe s marketinškog aspekta. U suvremenom, modernom svijetu ubrzanog životnog ritma, uslijed problema izazvanih trenutnom globalnom gospodarskom krizom, nerijetko se suočavamo s teškoćama u ostvarivanju vlastitih životnih ciljeva, bilo u profesionalnom smislu, bilo nas kao pojedinaca. Promatrajući samog sebe kroz načela marketinga i kreirajući strategiju za brand „JA“ možemo si olakšati postizanje zacrtanih osobnih ciljeva.

Ključne riječi
marketing; osobni marketing; strategija; ostvarivanje ciljeva

Hrčak ID: 96968

URI
https://hrcak.srce.hr/96968

Posjeta: 2.288 *