hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU

Martina Ferenčić

Puni tekst: hrvatski, pdf (303 KB) str. 42-46 preuzimanja: 8.325* citiraj
APA 6th Edition
Ferenčić, M. (2012). MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU. Praktični menadžment, 3 (2), 42-46. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96980
MLA 8th Edition
Ferenčić, Martina. "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU." Praktični menadžment, vol. 3, br. 2, 2012, str. 42-46. https://hrcak.srce.hr/96980. Citirano 04.08.2021.
Chicago 17th Edition
Ferenčić, Martina. "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU." Praktični menadžment 3, br. 2 (2012): 42-46. https://hrcak.srce.hr/96980
Harvard
Ferenčić, M. (2012). 'MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU', Praktični menadžment, 3(2), str. 42-46. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96980 (Datum pristupa: 04.08.2021.)
Vancouver
Ferenčić M. MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU. Praktični menadžment [Internet]. 2012 [pristupljeno 04.08.2021.];3(2):42-46. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96980
IEEE
M. Ferenčić, "MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U DIGITALNOM SVIJETU", Praktični menadžment, vol.3, br. 2, str. 42-46, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96980. [Citirano: 04.08.2021.]

Sažetak
Svjedoci smo svakodnevnim očiglednim promjenama u marketinškoj komunikaciji kompanija i njihovih brandova. Tradicionalni mediji nezaustavljivo gube sve više udjela nauštrb novih medija koji su se razvili zahvaljujući suvremenim informacijskim tehnologijama. Širenjem Interneta na globalnom nivou otvorile su se nove, do tad nezamislive, mogućosti komuniciranja s potrošačima, počevši od blogova, foruma, chatova itd. sve do današnjeg ubrzanog razvoja društvenih mreža. Klasični komunikacijski alati doživjeli su preobrazbu, prilagodili se suvremenim medijima i postali interaktivni. Potrošači sve više sami kontroliraju svoja iskustva u okviru marketinških komunikacija koje su im namijenjene kao ciljanoj publici, što pred kompanije u ulozi oglašivača stavlja neke sasvim nove izazove s kojima se ranije nisu susretali. Internetske društvene mreže toliko su utjecale na suvremeni način poslovanja da su pokrenule transformaciju, ne samo komunikacijskih, nego i marketinških te poslovnih strategija. Investiranje u oglašavanje uz pomoć novih medija i internetskih društvenih mreža postalo je obavezni dio u raspodjeli komunikacijskih budžeta, a novi mediji nezaobilazni su dio medija miksa, kako malih tvrtki tako i velikih multinacionalnih kompanija.

Ključne riječi
novi mediji; Internetske društvene mreže; komunikacijske strategije

Hrčak ID: 96980

URI
https://hrcak.srce.hr/96980

Posjeta: 10.999 *