hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

STAV MLADIH PREMA MOBILNIM TELEFONIMA U MAKEDONIJI

Anita Ciunova-Shuleska
Marija Grishin
Nikolina Palamidovska

Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 1067-1078 preuzimanja: 472* citiraj
APA 6th Edition
Ciunova-Shuleska, A., Grishin, M. i Palamidovska, N. (2012). YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA. Economic research - Ekonomska istraživanja, 25 (4), 1067-1078. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/97041
MLA 8th Edition
Ciunova-Shuleska, Anita, et al. "YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 25, br. 4, 2012, str. 1067-1078. https://hrcak.srce.hr/97041. Citirano 24.09.2021.
Chicago 17th Edition
Ciunova-Shuleska, Anita, Marija Grishin i Nikolina Palamidovska. "YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA." Economic research - Ekonomska istraživanja 25, br. 4 (2012): 1067-1078. https://hrcak.srce.hr/97041
Harvard
Ciunova-Shuleska, A., Grishin, M., i Palamidovska, N. (2012). 'YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA', Economic research - Ekonomska istraživanja, 25(4), str. 1067-1078. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/97041 (Datum pristupa: 24.09.2021.)
Vancouver
Ciunova-Shuleska A, Grishin M, Palamidovska N. YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2012 [pristupljeno 24.09.2021.];25(4):1067-1078. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97041
IEEE
A. Ciunova-Shuleska, M. Grishin i N. Palamidovska, "YOUNG PEOPLE’S ATTITUDES TOWARD MOBILE PHONES IN THE REPUBLIC OF MACEDONIA", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.25, br. 4, str. 1067-1078, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/97041. [Citirano: 24.09.2021.]

Sažetak
Ovaj rad istražuje navike i stavove prema korištenju mobilnih telefona među mladima u Republici Makedoniji. Podaci dobiveni anketom su analizirani istraživačkom faktorskom analizom, klaster analizom i ANOVA analizom. Faktorska analiza je uočila pet različitih faktora koji su interpretirani kao: moda/status, ovisnost, dodana vrijednost, sigurnost i negativnosti. Klaster analiza je proizvela dva segmenta: uključene korisnike mobilnih telefona i nezainteresirane korisnike mobilnih telefona. ANOVA test je otkrio razlike u stavovima prema mobilnim telefonima u odnosu na godine korištenja, broj poziva na dan i prosječnu dužinu trajanja poziva. Rezultati daju korisne implikacije za razvoj efikasnih marketinških strategija.

Ključne riječi
mobilni telefoni; osobni faktori; korisnički segmenti

Hrčak ID: 97041

URI
https://hrcak.srce.hr/97041

[engleski]

Posjeta: 913 *