Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado

Krešimir Dabo ; Ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado


Puni tekst: hrvatski pdf 286 Kb

str. 171-185

preuzimanja: 1.478

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 252 Kb

str. 187-201

preuzimanja: 335

citiraj


Sažetak

U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški
stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do
tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje
jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje
ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije
brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu
na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.

Ključne riječi

Lado (ansambl) brendiranje; izvedbene umjetnosti; folklor

Hrčak ID:

97811

URI

https://hrcak.srce.hr/97811

Datum izdavanja:

28.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.922 *