hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Politička promidžba kao socijalna pojava

Branko Hebrang

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 11-126 downloads: 1.776* cite
APA 6th Edition
Hebrang, B. (2012). Politička promidžba kao socijalna pojava. National security and the future, 13 (1-2), 11-126. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/99453
MLA 8th Edition
Hebrang, Branko. "Politička promidžba kao socijalna pojava." National security and the future, vol. 13, no. 1-2, 2012, pp. 11-126. https://hrcak.srce.hr/99453. Accessed 20 Oct. 2020.
Chicago 17th Edition
Hebrang, Branko. "Politička promidžba kao socijalna pojava." National security and the future 13, no. 1-2 (2012): 11-126. https://hrcak.srce.hr/99453
Harvard
Hebrang, B. (2012). 'Politička promidžba kao socijalna pojava', National security and the future, 13(1-2), pp. 11-126. Available at: https://hrcak.srce.hr/99453 (Accessed 20 October 2020)
Vancouver
Hebrang B. Politička promidžba kao socijalna pojava. National security and the future [Internet]. 2012 [cited 2020 October 20];13(1-2):11-126. Available from: https://hrcak.srce.hr/99453
IEEE
B. Hebrang, "Politička promidžba kao socijalna pojava", National security and the future, vol.13, no. 1-2, pp. 11-126, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/99453. [Accessed: 20 October 2020]

Abstracts
Politička promidžba u širem smislu, kao subdisciplina informacijske strategije uvjeravanja, zbog naglog razvoja telekomunikacija i masovnih medija u 20. stoljeću bila je važna, a u 21. stoljeću postala je i dominantna informacijska strategija neodvojiva od sadržaja masovnih medija. Promidžbene poruke mogu utjecati pozitivno i negativno na društvene procese, informirati i dezinformirati. Politička promidžba pozitivne paradigme može biti društveno vrijedna ako je sukladna cilju zajedničkog dobra i može utjecati na smanjenje kaosa u društvenom sustavu ali kada je u području negativne promidžbene paradigme njena poruka je izvan područja informacija što vodi u disfunkciju društva. U prijenosu medijskih promidžbenih poruka sporno je funkcioniranje masovnih medija i novinarstva, pa je rješenje etičkih prijepora pronađeno u stapanju novinarstva i odnosa s javnošću, oblika promidžbe koji u novinara ne će izazvati grizodušje a u javnosti odbojnost.

Keywords
informacijska strategija; politička promidžba; promidžba negativne paradigme; otvorena i prikrivena promidžba; odnosi s javnošću; masovni mediji; novinarstvo; javno znanje

Hrčak ID: 99453

URI
https://hrcak.srce.hr/99453

[english]

Visits: 2.186 *