hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom

Dean Slavić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Mihaela Banek Zorica ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Aleksandra Prikratki   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9099-9887 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 174-161 preuzimanja: 50* citiraj
APA 6th Edition
Slavić, D., Banek Zorica, M. i Prikratki, A. (2013). Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom. Školski vjesnik, 62 (1), 174-161. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/99767
MLA 8th Edition
Slavić, Dean, et al. "Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom." Školski vjesnik, vol. 62, br. 1, 2013, str. 174-161. https://hrcak.srce.hr/99767. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Slavić, Dean, Mihaela Banek Zorica i Aleksandra Prikratki. "Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom." Školski vjesnik 62, br. 1 (2013): 174-161. https://hrcak.srce.hr/99767
Harvard
Slavić, D., Banek Zorica, M., i Prikratki, A. (2013). 'Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom', Školski vjesnik, 62(1), str. 174-161. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/99767 (Datum pristupa: 23.10.2021.)
Vancouver
Slavić D, Banek Zorica M, Prikratki A. Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom. Školski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.10.2021.];62(1):174-161. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99767
IEEE
D. Slavić, M. Banek Zorica i A. Prikratki, "Uloga školske knjižnice u korelacijsko-integracijskome pristupu djelu Eugena Kumičića Pod puškom", Školski vjesnik, vol.62, br. 1, str. 174-161, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/99767. [Citirano: 23.10.2021.]

Sažetak
U članku se na temelju metodičkih postupaka u korelacijsko-integracijskome sustavu navode mogućnosti za motivacije, lokalizacije i interpretacije djela iz naslova. Pritom se obrazlažu međupredmetna (povijest, zemljopis, likovna umjetnost) i unutarpredmetna korelacija (književnost, jezik, jezično izražavanje). Unutar sustava objašnjavaju se problemsko-stvaralački i eksplikacijski pristupi kao pojedine etape u nastavnoj interpretaciji djela. U svakoj od tih etapa sata i knjižničar i nastavnik imaju zasebne uloge koje ostvaruju zahvaljujući nastavnim, odnosno knjižničnim sredstvima i pomagalima koja su im na raspolaganju. Rezultat svega toga trebalo bi biti znanje koje će učenici lakše usvajati i dugotrajnije pohranjivati, a njihov će im kognitivni razvoj proširenjem općekulturnih sadržaja omogućiti da se samostalno snalaze u zadanim situacijama i realiziraju postavljene izazove.

Ključne riječi
Eugen Kumičić; knjižničar; korelacijsko-integracijski sustav; nastavnik; Pod puškom

Hrčak ID: 99767

URI
https://hrcak.srce.hr/99767

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 478 *