hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KOMUNIKACIJSKI PROCESI STVARANJA REGIONALNE GLAZBENE INDUSTRIJE (Studija slučaja: bivša Jugoslavija)

Oleg Sineokyj ; Institut za novinarstvo i komunikacijske znanosti Klasičnog privatnog sveučilišta, Zaporizhzhya, Ukrajina

Puni tekst: engleski, pdf (487 KB) str. 45-53 preuzimanja: 656* citiraj
APA 6th Edition
Sineokyj, O. (2013). COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia). Informatologia, 46 (1), 45-53. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100106
MLA 8th Edition
Sineokyj, Oleg. "COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia)." Informatologia, vol. 46, br. 1, 2013, str. 45-53. https://hrcak.srce.hr/100106. Citirano 18.10.2019.
Chicago 17th Edition
Sineokyj, Oleg. "COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia)." Informatologia 46, br. 1 (2013): 45-53. https://hrcak.srce.hr/100106
Harvard
Sineokyj, O. (2013). 'COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia)', Informatologia, 46(1), str. 45-53. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100106 (Datum pristupa: 18.10.2019.)
Vancouver
Sineokyj O. COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia). Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 18.10.2019.];46(1):45-53. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100106
IEEE
O. Sineokyj, "COMMUNICATION PROCESS OF CREATING REGIONAL MUSIC INDUSTRY (Case study: former Yugoslavia)", Informatologia, vol.46, br. 1, str. 45-53, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100106. [Citirano: 18.10.2019.]

Sažetak
Članak se bavi poviješću glazbene industrije u Jugoslaviji. Autor rezimira jugoslavenski iskustvo, u retrospektivi, razvoj audio-glazbene industrije i pop glazbu tijekom razdoblja socijalizma. Govori o reformi sustava izdavačkih kuća. Analiza referentnog materijala posvećenog sistematizaciji informacija u povijesti rock glazbe zauzima posebno mjesto u autorovom pristupu. Članak se bavi pitanjem reforme regulatornog okvira glazbene industrije nakon raspada Jugoslavije.

Ključne riječi
Jugoslavija; Balkan; marka; diskografija; rock glazba

Hrčak ID: 100106

URI
https://hrcak.srce.hr/100106

[engleski]

Posjeta: 980 *