hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KOMUNIKACIJSKI CILJEVI MODERNE ŠKOLE S GLEDIŠTA UČITELJA I UČENIKA

Nina Stropnik Kunič ; Osnovna škola Louisa Adamiča, Grosuplje, Slovenija

Puni tekst: engleski, pdf (435 KB) str. 54-59 preuzimanja: 866* citiraj
APA 6th Edition
Stropnik Kunič, N. (2013). COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS. Informatologia, 46 (1), 54-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100107
MLA 8th Edition
Stropnik Kunič, Nina. "COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS." Informatologia, vol. 46, br. 1, 2013, str. 54-59. https://hrcak.srce.hr/100107. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Stropnik Kunič, Nina. "COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS." Informatologia 46, br. 1 (2013): 54-59. https://hrcak.srce.hr/100107
Harvard
Stropnik Kunič, N. (2013). 'COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS', Informatologia, 46(1), str. 54-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100107 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Stropnik Kunič N. COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS. Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 21.10.2019.];46(1):54-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100107
IEEE
N. Stropnik Kunič, "COMMUNICATION OBJECTIVES OF MODERN SCHOOLS WITH STANDPOINT OF TEACHERS AND STUDENTS", Informatologia, vol.46, br. 1, str. 54-59, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100107. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Članak se usredotočuje na kreiranje prioritetnih ciljeva škole u skladu s vizijom škole te njihovom implementacijom u nastavni proces. Predstavljen je postupak kreiranja prioritetnih ciljeva učenja i nastave na razini škole, stručnih aktiva te pojedinih učitelja. Tomu je posvećeno kreiranje akcijskih planova na razini stručnih aktiva i individualno postavljeni prioritetni zadaci koji vode ostvarenju vizije škole. Nit vodilja praćenje je razvoja pismenosti kao obrazovnog cilja te jačanje radnih navika te navika učenja kao odgojni cilj kod nastave stranih jezika. Unutar tih krovnih ciljeva opisan je postupak poticanja razumijevanja pročitanoga i praćenje općeg napretka učenika pomoću jezičnog portfelja. Aktivnosti će biti provedene u okviru projekta Ministarstva za školstvo i sport Republike Slovenije Utvrđivanje i osiguranje kvalitete u obrazovanju i osposobljavanju (u okviru Operativnoga programa razvoja ljudskih resursa za razdoblje 2007-2013). Opisan je postupak prikupljanja i analiziranja podataka, učenikov napredak te kritička ocjena samoevaluacije u svjetlu cilja da se jača mogućnost učitelja i škola za utvrđivanje i osiguranje kvalitete.

Ključne riječi
obrazovanje; pismenost; strategije učenja; razumijevanje čitanja; samoprocjena

Hrčak ID: 100107

URI
https://hrcak.srce.hr/100107

[engleski]

Posjeta: 1.185 *