Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PRIMJENA RAČUNALA U POČETNOM OBRAZOVANJU DJECE U PRIRODNIM ZNANOSTIMA

Stanko Cvjetičanin ; Faculty of Education University of Novi Sad
Rajko Pećanac ; Faculty of Education University of Novi Sad
Marija Sakač ; Faculty of Education University of Novi Sad
Maja Djurendić-Brenesel ; Institute of Forensic Medicine, Clinical Center Vojvodina, Novi Sad


Puni tekst: hrvatski PDF 874 Kb

str. 87-108

preuzimanja: 437

citiraj

Puni tekst: engleski PDF 874 Kb

str. 87-108

preuzimanja: 449

citiraj


Sažetak

Učenici već u ranoj dobi uče o sadržajima prirodnih znanosti povezujući različite metode i oblike rada. Ovaj rad prikazuje rezultate istraživanja utjecaja računalno potpomognutog učenja na kvalitetu učeničkog znanja o životnim staništima. U istraživanju je sudjelovalo 168 učenika trećih razreda osnovnih škola (devetogodišnjaci) iz Republike Srbije (84 učenika činilo je kontrolnu skupinu, a ostalih 84 ispitnu). U analizi su upotrijebljene kauzalna, deskriptivna i komparativna metoda. Inicijalni test, finalni test i ponovljeno testiranje upotrijebljeni su kao sredstva mjerenja znanja o životnim staništima. Na temelju dobivenih rezultata zaključeno je da je ispitna skupina učenika učeći pomoću računala postigla bolje znanje o životnim staništima, za razliku od kontrolne skupine učenika koja je podučavana tradicionalnim načinom. Učenici u ispitnoj skupini postigli su bolje rezultate na razini primjene, analize, sinteze i evaluacije znanja

Ključne riječi

računalno potpomognuto učenje; početno učenje u prirodnim znanostima; životno stanište; učenici; učenici trećih razreda osnovnih škola

Hrčak ID:

100092

URI

https://hrcak.srce.hr/100092

Datum izdavanja:

27.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.876 *