hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312

Metoda za raspodjelu pogonske sile električnih vozila sa četiri kotača na kratkotrajno ili polovično skliskim cestama

Kenta Maeda ; Department of Advanced Energy, Graduate School of Frontier Sciences, The University of Tokyo, 5-1-5, Kashiwanoha, Kashiwa, Chiba, 277-8561, Japan
Hiroshi Fujimoto ; Department of Advanced Energy, Graduate School of Frontier Sciences, The University of Tokyo, 5-1-5, Kashiwanoha, Kashiwa, Chiba, 277-8561, Japan
Yoichi Hori ; Department of Advanced Energy, Graduate School of Frontier Sciences, The University of Tokyo, 5-1-5, Kashiwanoha, Kashiwa, Chiba, 277-8561, Japan

Puni tekst: engleski, pdf (1 MB) str. 103-113 preuzimanja: 1.138* citiraj
APA 6th Edition
Maeda, K., Fujimoto, H. i Hori, Y. (2013). Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle. Automatika, 54 (1), 103-113. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312
MLA 8th Edition
Maeda, Kenta, et al. "Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle." Automatika, vol. 54, br. 1, 2013, str. 103-113. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Maeda, Kenta, Hiroshi Fujimoto i Yoichi Hori. "Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle." Automatika 54, br. 1 (2013): 103-113. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312
Harvard
Maeda, K., Fujimoto, H., i Hori, Y. (2013). 'Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle', Automatika, 54(1), str. 103-113. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312
Vancouver
Maeda K, Fujimoto H, Hori Y. Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle. Automatika [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2021.];54(1):103-113. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312
IEEE
K. Maeda, H. Fujimoto i Y. Hori, "Four-wheel Driving-force Distribution Method for Instantaneous or Split Slippery Roads for Electric Vehicle", Automatika, vol.54, br. 1, str. 103-113, 2013. [Online]. https://doi.org/10.7305/automatika.54-1.312

Sažetak
U ovom radu predložena je metoda za raspodjelu pogonske sile električnih vozila sa četiri kotača temeljena na upravljanju pogonskom silom. Upravljanje pogonskom silom je metoda upravljanja koju je ranije predložila autorova istraživačka grupa, a koristi se za sprječavanje proklizavanja. Ova metoda generira prikladnu pogonsku silu temeljem pritiska na papučicu ubrzanja. Ipak, ova metoda upravljanja ne može u potpunosti spriječiti smanjenje pogonske sile kada vozilo nai.e na ekstremno sklisku cestu. Ako je dužina skliske površine kraća od me.uosovinskog razmaka vozila, ukupna pogonska sila se zadržava redistribucijom manjka pogonske sile na kotače koji i dalje imaju trakciju. S druge strane, kada lijeva ili desna strana vozila nai.e na sklisku površinu, moment zakretanja se potiskuje postavljanjem ukupne pogonske sile lijevih i desnih kotača na jednaki iznos. Dakle, metoda za raspodjelu pogonske sile predložena je za zadržavanje pogonske sile na kratkotrajno skliskim cestama, te za sprječavanje momenta zakretanja na polovično skliskim cestama. Učinkovitost predložene metode verificirana je simulacijski i eksperimentalno.

Ključne riječi
električno vozilo; upravljanje proklizavanjem; omjer proklizavanja; pogonska sila; metoda najmanjih kvadrata

Hrčak ID: 100205

URI
https://hrcak.srce.hr/100205

[engleski]

Posjeta: 1.480 *