hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities

Leila Kiš-Glavaš
Branko Nikolić
Ljiljana Igrić

Puni tekst: engleski, pdf (10 MB) str. 77-89 preuzimanja: 184* citiraj
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. i Igrić, Lj. (1997). Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 77-89. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, br. 1, 1997, str. 77-89. https://hrcak.srce.hr/101134. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić i Ljiljana Igrić. "Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, br. 1 (1997): 77-89. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., i Igrić, Lj. (1997). 'Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), str. 77-89. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101134 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [pristupljeno 09.12.2019.];33(1):77-89. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić i Lj. Igrić, "Teacher's Attitudes toward the Integration of Pupils with Intellectual Disabilities", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, br. 1, str. 77-89, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134. [Citirano: 09.12.2019.]
Puni tekst: hrvatski, pdf (9 MB) str. 62-76 preuzimanja: 347* citiraj
APA 6th Edition
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B. i Igrić, Lj. (1997). Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33 (1), 62-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/101134
MLA 8th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, et al. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 33, br. 1, 1997, str. 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Kiš-Glavaš, Leila, Branko Nikolić i Ljiljana Igrić. "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 33, br. 1 (1997): 62-76. https://hrcak.srce.hr/101134
Harvard
Kiš-Glavaš, L., Nikolić, B., i Igrić, Lj. (1997). 'Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 33(1), str. 62-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/101134 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Kiš-Glavaš L, Nikolić B, Igrić Lj. Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 1997 [pristupljeno 09.12.2019.];33(1):62-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134
IEEE
L. Kiš-Glavaš, B. Nikolić i Lj. Igrić, "Stavovi učitelja prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.33, br. 1, str. 62-76, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/101134. [Citirano: 09.12.2019.]

Hrčak ID: 101134

URI
https://hrcak.srce.hr/101134

[hrvatski]

Posjeta: 810 *