Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32728/tab.09.2011.15

Usvajanje vokabulara engleskog jezika kao stranog jezika u ranoj školskoj dobi

Ana Sekelj ; Odjel za humanističke znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 133 Kb

str. 200-211

preuzimanja: 8.160

citiraj


Sažetak

Članak ukazuje na važnost vokabulara u procesu učenja engleskog jezika kao stranog jezika i to prvenstveno u periodu ranog učenja, jer kvaliteta iskustva učenja stranog jezika na početku školovanja bitno određuje daljnji proces učenja. U prvoj, ranoj fazi učenja naglasak je na vještinama slušanja i govorenja, jer učenici trebaju savladati vještinu čitanja i pisanja najprije na materinskom jeziku. U prikazivanju tehnika podučavanja vokabulara posebno se naglašava uloga priče, jer je afektivni čimbenik izuzetno važan u razdoblju ranog učenja. Ukazuje se također na činjenicu da izbor priče i razina jezika trebaju biti primjereni dobi učenika i njihovu znanju o jeziku i znanju o svijetu.

Ključne riječi

rano učenje; jezične vještine; vokabular; tehnike podučavanja

Hrčak ID:

102935

URI

https://hrcak.srce.hr/102935

Datum izdavanja:

20.12.2011.

Posjeta: 9.661 *