hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu

Marjan Šimenc ; Oddelek za filozofiju, Filozofska fakulteta, ŽUnivwerza v Ljubljani, Slovenija

Puni tekst: hrvatski, pdf (340 KB) str. 13-27 preuzimanja: 375* citiraj
APA 6th Edition
Šimenc, M. (2012). Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu. Metodički ogledi, 19 (2), 13-27. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/103677
MLA 8th Edition
Šimenc, Marjan. "Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu." Metodički ogledi, vol. 19, br. 2, 2012, str. 13-27. https://hrcak.srce.hr/103677. Citirano 19.09.2019.
Chicago 17th Edition
Šimenc, Marjan. "Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu." Metodički ogledi 19, br. 2 (2012): 13-27. https://hrcak.srce.hr/103677
Harvard
Šimenc, M. (2012). 'Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu', Metodički ogledi, 19(2), str. 13-27. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/103677 (Datum pristupa: 19.09.2019.)
Vancouver
Šimenc M. Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu. Metodički ogledi [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.09.2019.];19(2):13-27. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/103677
IEEE
M. Šimenc, "Dijalog u filozofiji s djecom i razvoj filozofije za djecu", Metodički ogledi, vol.19, br. 2, str. 13-27, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/103677. [Citirano: 19.09.2019.]

Sažetak
Projekt filozofije za djecu bio je radikalna inovacija. Povezao je djecu, školu i filozofiju na način koji je do tada bio nezamislivim. Karakteristična obilježja filozofije za djecu su njeno naglašavanje dijaloga te koncepcija mišljenja temeljena na uvjerenju u ljudsku pogrešivost. Pitanje je, međutim, je li i sam pokret filozofije za djecu dijalogičan i samo-korigirajući. Ovim radom nastoji se pokazati kako je pokret filozofije za djecu oblikovao otvoren prostor dijaloga u kojemu se može odvijati rasprava o novim filozofskim usmjerenjima. Međutim, Lipmanov kurikulum za filozofiju za djecu nije uključen u dijalog; posljedica je da taj kurikulum gubi na relevantnosti unutar filozofskoga istraživanja i riskira postati pukim povijesnim dokumentom.

Ključne riječi
filozofija za djecu; filozofija s djecom; zajednica istraživača; dijalog; granice dijaloga

Hrčak ID: 103677

URI
https://hrcak.srce.hr/103677

[engleski]

Posjeta: 708 *