hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

MODEL ODLUČIVANJA U FARMACEUTSKOM MARKETINGU I SLUČAJ TURSKE

Didem Toker
Hakan Tozan
Ozalp Vayvay

Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 101-114 preuzimanja: 362* citiraj
APA 6th Edition
Toker, D., Tozan, H. i Vayvay, O. (2013). A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY. Economic research - Ekonomska istraživanja, 26 (1), 101-114. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104011
MLA 8th Edition
Toker, Didem, et al. "A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 26, br. 1, 2013, str. 101-114. https://hrcak.srce.hr/104011. Citirano 28.02.2020.
Chicago 17th Edition
Toker, Didem, Hakan Tozan i Ozalp Vayvay. "A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY." Economic research - Ekonomska istraživanja 26, br. 1 (2013): 101-114. https://hrcak.srce.hr/104011
Harvard
Toker, D., Tozan, H., i Vayvay, O. (2013). 'A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY', Economic research - Ekonomska istraživanja, 26(1), str. 101-114. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104011 (Datum pristupa: 28.02.2020.)
Vancouver
Toker D, Tozan H, Vayvay O. A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 28.02.2020.];26(1):101-114. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104011
IEEE
D. Toker, H. Tozan i O. Vayvay, "A DECISION MODEL FOR PHARMACEUTICAL MARKETING AND A CASE STUDY IN TURKEY", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.26, br. 1, str. 101-114, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104011. [Citirano: 28.02.2020.]

Sažetak
Odabir prikladnog proizvoda za portfolio farmaceutske kompanije u smislu strategije i dugoročne komercijalne vrijednosti je sofisticirana problematika bazirana na mnoštvu kriterija u farmaceutskoj ekonomiji. Ovaj rad donosi sustavnu metodu za licenciranje u farmaceutskoj industriji i predlaže „fuzzy“ AHP bazirani model odlučivanja za one koji u farmaceutskoj industriji donose odluke kako bi odredili potencijal raznih proizvoda koji bi mogli biti pogodni za njihov portfolio. Predloženi model je primijenjen na jednoj farmaceutskoj kompaniji u Turskoj.

Ključne riječi
marketing; odlučivanje; farmaceutska industrija

Hrčak ID: 104011

URI
https://hrcak.srce.hr/104011

[engleski]

Posjeta: 734 *