hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

RAZVOJ I POTVRĐIVANJE SKALE KOZMOPOLITIZMA POTROŠAČA: POTPUNA SUPROTNOST OD KSENOFOBIČNIH STAVOVA

M. Hakan Altıntaş
Feride Bahar Kurtulmuşoğlu
Hans Ruediger Kaufmann
Talha Harcar
Neriman Gundogan

Puni tekst: engleski, pdf (215 KB) str. 137-154 preuzimanja: 1.242* citiraj
APA 6th Edition
Altıntaş, M.H., Kurtulmuşoğlu, F.B., Kaufmann, H.R., Harcar, T. i Gundogan, N. (2013). THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES. Economic research - Ekonomska istraživanja, 26 (1), 137-154. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104013
MLA 8th Edition
Altıntaş, M. Hakan, et al. "THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES." Economic research - Ekonomska istraživanja, vol. 26, br. 1, 2013, str. 137-154. https://hrcak.srce.hr/104013. Citirano 23.02.2020.
Chicago 17th Edition
Altıntaş, M. Hakan, Feride Bahar Kurtulmuşoğlu, Hans Ruediger Kaufmann, Talha Harcar i Neriman Gundogan. "THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES." Economic research - Ekonomska istraživanja 26, br. 1 (2013): 137-154. https://hrcak.srce.hr/104013
Harvard
Altıntaş, M.H., et al. (2013). 'THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES', Economic research - Ekonomska istraživanja, 26(1), str. 137-154. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104013 (Datum pristupa: 23.02.2020.)
Vancouver
Altıntaş MH, Kurtulmuşoğlu FB, Kaufmann HR, Harcar T, Gundogan N. THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES. Economic research - Ekonomska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 23.02.2020.];26(1):137-154. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104013
IEEE
M.H. Altıntaş, F.B. Kurtulmuşoğlu, H.R. Kaufmann, T. Harcar i N. Gundogan, "THE DEVELOPMENT AND VALIDATION OF A CONSUMER COSMOPOLITANISM SCALE: THE POLAR OPPOSITE OF XENOPHOBIC ATTITUDES", Economic research - Ekonomska istraživanja, vol.26, br. 1, str. 137-154, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104013. [Citirano: 23.02.2020.]

Sažetak
Potrošački kozmopolitizam se definira kao svjetsko građanstvo, otvorena interakcija sa strancima i potpuna suprotnost od ksenofobičnih stavova. Iako je suprotno od etnocentrizma potrošača, do danas, kozmopolitizam se prvenstveno doživljava kao vrlina nedoživljavanja stranaca kao prijetnje, neimanja osjećaja mržnje prema strancima te obuhvaća kulturnu raznolikost. Temeljem navedene konceptualizacije, naš glavni cilj je razvoj i testiranje alternativne pilot skale za kozmopolitizam potrošača. Petnaest jedinica skale je razvijeno kao rezultat pregleda literature i konzultacija s akademskim stručnjacima. Istraživanje je obuhvaćalo 484 osobe u Turskoj. Eksploratorna faktorska analiza pokazala je da su jedinice skale grupirane u tri faktora. Za mjerenje valjanosti ove skale kozmopolitizma potrošača, potvrdna faktorska analiza (CFA) je pokazala da je faktorski model drugoga reda racionalnije konfiguracije za mjerenje s ciljem utvrđivanja kozmopolitizma potrošača s tri faktora.

Ključne riječi
Kozmopolitizam potrošača; ksenofobični stavovi

Hrčak ID: 104013

URI
https://hrcak.srce.hr/104013

[engleski]

Posjeta: 1.757 *