Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kulturni aspekti donošenja odluke o online kupovini

Natalija Guseva ; Vilnius Gediminas Technical University


Puni tekst: engleski pdf 664 Kb

str. 7-20

preuzimanja: 974

citiraj


Sažetak

Empirijska istraživanja i praksa elektroničke trgovine pokazali su da se čak i u uvjetima globalizacije potrošači trebaju osjećati kulturno povezani s prodavateljem i/ili pružateljem usluge. Cilj je ovog rada identificirati i povezati glavne kulturne i psihološke aspekte koji utječu na donošenje odluke o e-kupovini. Prilagodba kulturi ima veliki potencijal u povećanju efikasnosti komunikacije s potrošačem, stoga lokalizacija e-ponuda ima pozitivan učinak na dijalog potrošača i prodavatelja. Rezultati provedene analize pokazuju glavne kulturne aspekte koje treba razmatrati pri prilagodbi e-ponuda na baltičkom (Latvija, Litva) i ruskom tržištu.

Ključne riječi

kulturne dimenzije; donošenje odluke; online kupovina

Hrčak ID:

104088

URI

https://hrcak.srce.hr/104088

Datum izdavanja:

20.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.029 *