hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža

Mile Čolić ; Croatia osiguranje, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (101 KB) str. 11-15 preuzimanja: 1.053* citiraj
APA 6th Edition
Čolić, M. (2013). Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (1), 11-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104438
MLA 8th Edition
Čolić, Mile. "Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, br. 1, 2013, str. 11-15. https://hrcak.srce.hr/104438. Citirano 10.07.2020.
Chicago 17th Edition
Čolić, Mile. "Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, br. 1 (2013): 11-15. https://hrcak.srce.hr/104438
Harvard
Čolić, M. (2013). 'Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(1), str. 11-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104438 (Datum pristupa: 10.07.2020.)
Vancouver
Čolić M. Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [pristupljeno 10.07.2020.];4(1):11-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104438
IEEE
M. Čolić, "Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, br. 1, str. 11-15, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104438. [Citirano: 10.07.2020.]

Sažetak
Novi mediji su rezultat tehnoloških inovacija koje su donijele nove mogućnosti u prijenosu komunikacija i informacija, a razvoj svjetskog gospodarstva u budućnosti je nezamisliv bez interneta. Zadnjih godina internet se nametnuo kao dominantni novi medij, a broj putnika čije je putovanje usmjereno informacijama s interneta kontinuirano se povećava. Relevantne institucije u hrvatskom turizmu su prepoznale mogućnosti novih medija te ih učinkovito koriste kod oglašavanja. Analizom programa rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu utvrđeno je da će se uložiti značajna sredstva u online komuniciranje, prvenstveno u internet oglašavanje. Na osnovu istraživanja koje je proveo specijalizirani portal ''Poslovni turizam'' može se utvrditi da hrvatski hoteli pri oglašavanju nude online rezervacije smještaja u većini slučajeva. U budućnosti udio u Internet oglašavanju kontinuirano će se povećavati te će značajno utjecati na prepoznatljivost Hrvatske kao turističke destinacije.

Ključne riječi
novi mediji; internet; turizam; razvoj

Hrčak ID: 104438

URI
https://hrcak.srce.hr/104438

Posjeta: 1.901 *