Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Novi mediji kao kreatori hrvatskog turističkog imidža

Mile Čolić ; Croatia osiguranje, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 101 Kb

str. 11-15

preuzimanja: 1.419

citiraj


Sažetak

Novi mediji su rezultat tehnoloških inovacija koje su donijele nove mogućnosti u prijenosu komunikacija i informacija, a razvoj svjetskog gospodarstva u budućnosti je nezamisliv bez interneta. Zadnjih godina internet se nametnuo kao dominantni novi medij, a broj putnika čije je putovanje usmjereno informacijama s interneta kontinuirano se povećava. Relevantne institucije u hrvatskom turizmu su prepoznale mogućnosti novih medija te ih učinkovito koriste kod oglašavanja. Analizom programa rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu utvrđeno je da će se uložiti značajna sredstva u online komuniciranje, prvenstveno u internet oglašavanje. Na osnovu istraživanja koje je proveo specijalizirani portal ''Poslovni turizam'' može se utvrditi da hrvatski hoteli pri oglašavanju nude online rezervacije smještaja u većini slučajeva. U budućnosti udio u Internet oglašavanju kontinuirano će se povećavati te će značajno utjecati na prepoznatljivost Hrvatske kao turističke destinacije.

Ključne riječi

novi mediji; internet; turizam; razvoj

Hrčak ID:

104438

URI

https://hrcak.srce.hr/104438

Datum izdavanja:

3.6.2013.

Posjeta: 2.759 *