hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova

Marija Dragaš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-2839-6735 ; Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (62 KB) str. 17-20 preuzimanja: 601* citiraj
APA 6th Edition
Dragaš, M. (2013). Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (1), 17-20. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104439
MLA 8th Edition
Dragaš, Marija. "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, br. 1, 2013, str. 17-20. https://hrcak.srce.hr/104439. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Dragaš, Marija. "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, br. 1 (2013): 17-20. https://hrcak.srce.hr/104439
Harvard
Dragaš, M. (2013). 'Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(1), str. 17-20. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104439 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Dragaš M. Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [pristupljeno 09.07.2020.];4(1):17-20. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104439
IEEE
M. Dragaš, "Interkulturalna komunikacija u poslovnom engleskom jeziku - pregled temeljnih pojmova", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, br. 1, str. 17-20, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104439. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
U posljednje vrijeme lingvisti, kao i teoretičari komunikacije, sve češće naglašavaju neodvojivost jezika i kulture. Globalizacija neosporno znači dodirivanje različitih kultura, ponajprije putem jezika kao temeljnog medija komunikacije. U ovakvoj situaciji važno je prepoznati potrebu pojačanog poučavanja kulturnih elemenata u nastavi stranog jezika na svim obrazovnim razinama. Ovaj članak temelji se na potrebi posvećivanja osobite pozornosti razvijanju interkulturalne kompetencije studenata tijekom nastave poslovnog engleskog jezika, koji je lingua franca međunarodne poslovne komunikacije. Stoga se u daljnjem tekstu daje pregled ključnih pojmova vezanih uz učenje i poučavanje poslovnog engleskog jezika, uključujući i ključne pojmove interkulturalne komunikacije.

Ključne riječi
kultura; interkulturalna komunikacija; interkulturalna kompetencija; poslovni engleski jezik

Hrčak ID: 104439

URI
https://hrcak.srce.hr/104439

Posjeta: 1.134 *