hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

Organizacijsko komuniciranje u turizmu

Živana Sunara ; Visoka škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska
Sandra Jeličić ; Visoka Škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska

Fulltext: croatian, docx (55 KB) pages 89-93 downloads: 430* cite
APA 6th Edition
Sunara, Ž. & Jeličić, S. (2013). Organizacijsko komuniciranje u turizmu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (1), 89-93. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/104897
MLA 8th Edition
Sunara, Živana and Sandra Jeličić. "Organizacijsko komuniciranje u turizmu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, no. 1, 2013, pp. 89-93. https://hrcak.srce.hr/104897. Accessed 6 Aug. 2020.
Chicago 17th Edition
Sunara, Živana and Sandra Jeličić. "Organizacijsko komuniciranje u turizmu." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, no. 1 (2013): 89-93. https://hrcak.srce.hr/104897
Harvard
Sunara, Ž., and Jeličić, S. (2013). 'Organizacijsko komuniciranje u turizmu', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(1), pp. 89-93. Available at: https://hrcak.srce.hr/104897 (Accessed 06 August 2020)
Vancouver
Sunara Ž, Jeličić S. Organizacijsko komuniciranje u turizmu. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [cited 2020 August 06];4(1):89-93. Available from: https://hrcak.srce.hr/104897
IEEE
Ž. Sunara and S. Jeličić, "Organizacijsko komuniciranje u turizmu", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, no. 1, pp. 89-93, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/104897. [Accessed: 06 August 2020]

Abstracts
Organizacija se danas većinom definira kao sustav. Svaka organizacija ima svoju kulturu. Na komunikaciju možemo gledati kao na sredstvo povezivanja ljudi u organizaciji u ostvarenju zajedničke svrhe. Aktivnost unutar skupine nije moguća bez komunikacije jer se ne mogu provesti koordinacija i promjena. Svrha komunikacije u organizaciji je provesti promjenu – usmjeriti akcije u cilju dobrobiti poduzeća. Kako bi ispunilo svoju svrhu, komuniciranje mora biti djelotvorno što znači da pošiljatelj i primatelj razumiju sadržaj komunikacijskog procesa na isti način.
Organizacijsko komuniciranje na razini turističke djelatnosti podrazumijeva organizacijski glas i imidž koji organizacija projicira o sebi na inozemnu i domaću populaciju (turiste) te na sve svoje ostale interesne grupe: partnere, klijente, dobavljače, preprodavače, ulagače, medije, zaposlenike i potencijalne zaposlenike. Organizacijsko komuniciranje u tom smislu pridonosi organizaciji pri postizanju organizacijskih ciljeva i nudi joj jedinstvenu priliku da se predstavi kao produktivni član nekog društva.

Keywords
organizacija; komuniciranje; turistička destinacija; imidž; identitet; ugled; oglašavanje; krizno komuniciranje

Hrčak ID: 104897

URI
https://hrcak.srce.hr/104897

Visits: 775 *