hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI

Renata Jukić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1433-5920 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Jagoda Ringel ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku

Puni tekst: hrvatski, pdf (260 KB) str. 25-34 preuzimanja: 2.218* citiraj
APA 6th Edition
Jukić, R. i Ringel, J. (2013). UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI. Andragoški glasnik, 17 (1. (30)), 25-34. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104941
MLA 8th Edition
Jukić, Renata i Jagoda Ringel. "UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI." Andragoški glasnik, vol. 17, br. 1. (30), 2013, str. 25-34. https://hrcak.srce.hr/104941. Citirano 17.11.2019.
Chicago 17th Edition
Jukić, Renata i Jagoda Ringel. "UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI." Andragoški glasnik 17, br. 1. (30) (2013): 25-34. https://hrcak.srce.hr/104941
Harvard
Jukić, R., i Ringel, J. (2013). 'UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI', Andragoški glasnik, 17(1. (30)), str. 25-34. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104941 (Datum pristupa: 17.11.2019.)
Vancouver
Jukić R, Ringel J. UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI. Andragoški glasnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 17.11.2019.];17(1. (30)):25-34. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104941
IEEE
R. Jukić i J. Ringel, "UČENJE – PUT KA BUDUĆNOSTI", Andragoški glasnik, vol.17, br. 1. (30), str. 25-34, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104941. [Citirano: 17.11.2019.]

Sažetak
Problem rada jest cjeloživotno obrazovanje u primjeru programa
osposobljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje PS Osijek. Nezaposlene osobe izrazito su osjetljiva kategorija društva, a cjeloživotno učenje prilika je za povećanje zapošljivosti. Za istraživanje je korišten anketni upitnik na prigodnom uzorku od 86 ispitanika. Rezultati su pokazali da su u programe osposobljavanja podjednako uključene radno sposobne odrasle osobe svih
dobnih skupina, pretežito muškog spola (63 %), uglavnom završene srednje škole (58 %); većina nakon završenog formalnog obrazovanja nije pohađala dodatno osposobljavanje/usavršavanje (76%); uglavnom su nezaposleni do 5 godina (70%). Prosječno su zadovoljni programima obrazovanja. Nije bilo moguće provjeriti razlikuju li se ispitanici prema načinima informiranja o programima u odnosu na dob kao ni razlikuju li se u problemima s kojima se
susreću u odnosu na dob, spol i stupanj obrazovanja. Mlađi sudionici skloniji su pohađanju dodatnog obrazovana u budućnosti (njih 75%). Rezultati istraživanja mogu biti putokaz ka boljem razumijevanju motiva za sudjelovanjem u različitim oblicima obrazovanja odraslih te kreiranju istih.

Ključne riječi
Cjeloživotno učenje; obrazovanje odraslih; osposobljavanje; zapošljivost

Hrčak ID: 104941

URI
https://hrcak.srce.hr/104941

[engleski]

Posjeta: 3.130 *