Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Reklamni zavod Imago i komercijalni grafički dizajn u Hrvatskoj 1920-ih

Lovorka Magaš ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za povijest umjetnosti



Sažetak

Autorica donosi do sada nepoznata rješenja oglasa kojima je Zavod za znanstveno proučavanje reklame i umjetničku reklamnu
produkciju Imago obilježio komercijalni grafički dizajn i oglašavanje u Hrvatskoj potkraj 1920-ih te analizira položaj zavoda u
kontekstu kulturne i povijesno-gospodarske situacije u zemlji. Reklame se promatraju kao reprezentativni primjeri vizualne kulture
svoga vremena i nosioci svih ključnih odrednica art decoa, te kao složene strukture u kojima su vidljivi utjecaji drugih medija.

Ključne riječi

vizualna komunikacija; komercijalni grafički dizajn; oglašavanje; Imago; art deco; avangarda; Miroslav Feller; Sergije Glumac; Vladimir Mirosavljević

Hrčak ID:

105253

URI

https://hrcak.srce.hr/105253

Datum izdavanja:

15.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.039 *