hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol

Vesnica Mlinarević ; Učiteljski fakultet u Osijeku
Sanja Matanović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5322-4740

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 327-348 preuzimanja: 51* citiraj
APA 6th Edition
Mlinarević, V. i Matanović, S. (2013). Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol. Školski vjesnik, 62 (2-3), 327-348. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/105347
MLA 8th Edition
Mlinarević, Vesnica i Sanja Matanović. "Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol." Školski vjesnik, vol. 62, br. 2-3, 2013, str. 327-348. https://hrcak.srce.hr/105347. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Mlinarević, Vesnica i Sanja Matanović. "Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol." Školski vjesnik 62, br. 2-3 (2013): 327-348. https://hrcak.srce.hr/105347
Harvard
Mlinarević, V., i Matanović, S. (2013). 'Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol', Školski vjesnik, 62(2-3), str. 327-348. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/105347 (Datum pristupa: 22.10.2021.)
Vancouver
Mlinarević V, Matanović S. Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol. Školski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.10.2021.];62(2-3):327-348. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105347
IEEE
V. Mlinarević i S. Matanović, "Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol", Školski vjesnik, vol.62, br. 2-3, str. 327-348, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105347. [Citirano: 22.10.2021.]

Sažetak
Izvannastavne aktivnosti potiču cjeloviti djetetov razvoj, stvaralačke sposobnosti i interese. Svi učenici u školi opredjeljuju se za izvannastavnu aktivnost prema svojim sposobnostima, potrebama i interesima. Odrednicom slobode izbora učenika za izvannastavnu aktivnost uvažava se odgojno-obrazovna potreba svakoga djeteta, učenika i odrasle osobe; potreba za zadovoljenjem potreba i interesa svakoga djeteta u školi. Sadržajno bogatstvo izvannastanih aktivnosti te prilagođenost potrebama i željama konkretne školske ustanove pruža mogućnost individualnog razvoja i učenika i učitelja. U radu se iznose stavovi 103 učenika i 23 učiteljice o gradnji kurikula izvannastavnih aktivnosti tijekom školske godine 2011./2012. u trima ruralnim i trima urbanim osnovnim školama Brodsko-posavske županije. Rezultatima istraživanja dobio se uvid u broj izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, u zadovoljstvo izborom izvannastavnih aktivnosti učenika i učitelja, u mogućnosti predlaganja novih izvannastavnih aktivnosti i razloge uključivanja učenika i učitelja u izvannstavne aktivnosti.

Ključne riječi
učenici; kurikul; izvannastavne aktivnosti; učitelji; osnovna škola

Hrčak ID: 105347

URI
https://hrcak.srce.hr/105347

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 727 *