Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ULOGA I ZNAČENJE ŠKOLSKOG SAVJETOVANJA U SLUČAJU VRŠNJAČKOG NASILJA

Marija Javornik Krečič ; Faculty of Arts, University of Maribor
Suzana Kovše ; Faculty of Arts, University of Maribor
Mateja Ploj Virtič ; aculty of Natural Sciences and Mathematics


Puni tekst: hrvatski pdf 822 Kb

str. 521-541

preuzimanja: 1.179

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 822 Kb

str. 521-541

preuzimanja: 538

citiraj


Sažetak

Tema ovoga rada je vršnjačko nasilje te uloga koju školski savjetnici imaju kada se suočavaju sa spomenutim problemom. Uvodni dio rada definira pojam vršnjačkog nasilja te način na koji ono utječe na rad školskog savjetnika kada se suočava s tim problemom. Drugi dio rada prikazuje rezultate empirijskog istraživanja koje je provedeno u ožujku i travnju 2010. na uzorku od 428 učenika is slovenskih škola. Glavna svrha ovog istraživanja bila je ustanoviti stvarno stanje tog problema u praksi: odrediti ulogu školskog savjetovanja u pronalaženju i rješavanju problema vezanih uz vršnjačko nasilje; otkriti vjeruju li učenici školskim savjetnicima, obraćaju li im se kada imaju problem, odnosno surađuju li s njima, te djeluju li školski savjetnici preventivno.

Ključne riječi

nasilje (engl. bullying); preventivni rad; školsko savjetovanje; vršnjačko nasilje

Hrčak ID:

105554

URI

https://hrcak.srce.hr/105554

Datum izdavanja:

27.6.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.305 *