hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?

Marko Bešker ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (127 KB) str. 211-230 preuzimanja: 155* citiraj
APA 6th Edition
Bešker, M. (1997). Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?. Politička misao, 34 (3), 211-230. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/105691
MLA 8th Edition
Bešker, Marko. "Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?." Politička misao, vol. 34, br. 3, 1997, str. 211-230. https://hrcak.srce.hr/105691. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bešker, Marko. "Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?." Politička misao 34, br. 3 (1997): 211-230. https://hrcak.srce.hr/105691
Harvard
Bešker, M. (1997). 'Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?', Politička misao, 34(3), str. 211-230. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/105691 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Bešker M. Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?. Politička misao [Internet]. 1997 [pristupljeno 12.12.2019.];34(3):211-230. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105691
IEEE
M. Bešker, "Političko obrazovanje u srednjoj školi. Kamo i kako dalje?", Politička misao, vol.34, br. 3, str. 211-230, 1997. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/105691. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
U radu se razmatraju problemi nastave političkog obrazovanja s tri aspekta: - sadržajno metodičkih i didaktičkih poteškoća nastave duštvenih znanosti u Hrvatskoj, - kvalitete nastave prema normi ISO 9000, i - provedenog empirijskog istraživanja kvalitete sustava osposobljavanja učenika srednjih škola iz predmeta Politika i gospodarstvo. Izabrane metode u oblikovanju rada omogućile su da se poslije konstatiranja stanja prikažu suvremena svjetska stručna, metodička i didaktička rješenja u ovoj nastavi. Sva ponuđena rješenja i modeli nisu preneseni kao kopija tuđih rješenja, nego su prilagođavana prilikama u kojima se nalazi hrvatsko srednje školstvo. Namjera je da se pokrenu nove snage u hrvatskom školstvu koje će, shvaćajući zbilju u kojoj se nalazimo, iznalaziti nove putove odgoja i obrazovanja, gdje je jedini izlaz u kvaliteti učenja i potpunom zadovoljstvu učenika, roditelja i svih nas. Ovaj pristup ne traži neka neostvariva materijalna sredstva, ali zahtijeva mnogo truda i promjene u politici i načinu rada svih onih koji su izravno ili neizravno vezani za nastavu.

Hrčak ID: 105691

URI
https://hrcak.srce.hr/105691

[engleski]

Posjeta: 288 *