Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Upravljačko-nastavna iskustva u kontekstu španjolske krize: novi centar stručnog osposobljavanja u području audiovizualne k

Javier Fombona ; Department of Educational Sciences, University of Oviedo
Fernandez Costales Alberto ; Department of Educational Sciences, University of Oviedo
Susana Agudo Prado ; Department of Educational Sciences, University of Oviedo


Puni tekst: engleski pdf 273 Kb

str. 11-39

preuzimanja: 303

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 273 Kb

str. 11-39

preuzimanja: 427

citiraj


Sažetak

U središtu jedne od europskih smjernica u području obrazovanja nalazi se učinkovitost stručnog usavršavanja kao načina rješavanja trenutne međunarodne krize. U ovom radu analizira se učinkoviti rad novog stručnog centra u posebnom kontekstu društvene i ekonomske krize na sjeveru Španjolske. Budući da predstavljamo Stručni centar za komunikaciju, imali smo mogućnost proučiti strategije kojima se koriste mediji i uključiti ih u novi obrazovni model. Opisana su neka od tih obilježja kao suprotnost tradicionalnim metodologijama: zabava, zatvorenost, ponavljanje sadržaja, ikonička naracija, dramatizacija, dinamika i jednostavnost. To je iskustvo organizirano u skladu s novim pravnim propisima koji počivaju na ovim karakteristikama: povezanost sa sustavom proizvodnje, fleksibilna programska ponuda i priznavanje prava na trajno, cjeloživotno učenje.

Ključne riječi

akademski uspjeh; tehnologija u obrazovanju; multimedijska pismenost; narativne strategije; profesionalno komunikacijsko obrazovanje

Hrčak ID:

106736

URI

https://hrcak.srce.hr/106736

Datum izdavanja:

7.8.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.436 *