Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Škole i promicanje inovacije

Franc Cankar ; National Education Institute, Ljubljana
Tomi Deutsch ; National Education Institute, Maribor
Blaž Zupan ; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Stanka Setnikar Cankar ; Faculty of Administration, University of Ljubljana


Puni tekst: hrvatski pdf 331 Kb

str. 179-211

preuzimanja: 497

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 331 Kb

str. 179-211

preuzimanja: 283

citiraj


Sažetak

Globalna ekonomska kriza pokazala je da Slovenija kasni za bolje organiziranim i globalno kompetitivnim državama, što je vidljivo iz mjerenja nekoliko važnih indikatora, a otkriven je i nedostatak odgovarajućih strategija i smjerova s pomoću kojih bi se situacija popravila. U radu su prikazani rezultati rada gospodarstvenih krugova i trenutno stanje osnovnih škola u Sloveniji s obzirom na promidžbu kreativnosti, inovaciju i enterprise. Proučeni su oni čimbenici unutar škola i šire lokalne okoline koji mogu promicati ili sputavati razvoj kreativnosti, inovaciju i poduzetništvo među učenicima. Ciljevi su pojašnjeni u pristupima istraživanju koje povezuju empirijske podatke s onim društvenim okolnostima koje utječu na razumijevanje tog pitanja. Rezultati ukazuju na nedostatak informiranosti o tome koliko je važno stvoriti veze između obrazovnog sustava i tržišta rada. Nastavnici koji su sudjelovali u aktivnostima koje promiču razvoj kreativnosti i inovacije puno su kritičniji prema svojim školama, dok se učenicima u okviru školskog sustava još uvijek teško izjašnjavati na drukčiji način.

Ključne riječi

gospodarstveni krugovi; nastavnici; osnovna škola; učenici

Hrčak ID:

106739

URI

https://hrcak.srce.hr/106739

Datum izdavanja:

7.8.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.637 *