Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Prilog humanističkoj teoriji nastave

Olivera Knežević Florić ; Odsek za pedagogiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija
Stefan Ninković ; Odsek za pedagogiju, Filozofski fakultet u Novom Sadu, Univerzitet u Novom Sadu, Novi Sad, Srbija



Sažetak

U radu se iz kuta interpretativne paradigme razmatra distinkcija razumijevanja procesa nastave kao odgovornosti prema drugome (teorija moralne orijentacije prema drugome, E. Levinas) i nastave kao instrumentalnog čina određenog epistemologijom (humanistički pristup obrazovanju). U tom smislu, autori se, nakon analize procesa nastave u humanističkom diskursu, određuju prema nastavi kao etičkom odnosu u kojem bi se nastavnici trebali odreći svog položaja ‘’na sigurnoj strani znanja’’ i preuzeti odgovornost za drugog (učenika), iz vizure njegove izuzetnosti i osjetljivosti.

Ključne riječi

Humanistički pristup obrazovanju; nastava; "drugi"; etički odnos

Hrčak ID:

106988

URI

https://hrcak.srce.hr/106988

Datum izdavanja:

10.10.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 767 *