hrcak mascot   Srce   HID

Ethnologica Dalmatica, Vol.15 No.1 Prosinac 2006.

Stručni rad

POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE

Vedrana Premuž-Đipalo ; Etnografski muzej Split

Puni tekst: hrvatski, pdf (343 KB) str. 87-102 preuzimanja: 201* citiraj
APA 6th Edition
Premuž-Đipalo, V. (2006). POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE. Ethnologica Dalmatica, 15 (1), 87-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/107761
MLA 8th Edition
Premuž-Đipalo, Vedrana. "POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE." Ethnologica Dalmatica, vol. 15, br. 1, 2006, str. 87-102. https://hrcak.srce.hr/107761. Citirano 21.07.2018.
Chicago 17th Edition
Premuž-Đipalo, Vedrana. "POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE." Ethnologica Dalmatica 15, br. 1 (2006): 87-102. https://hrcak.srce.hr/107761
Harvard
Premuž-Đipalo, V. (2006). 'POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE', Ethnologica Dalmatica, 15(1), str. 87-102. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/107761 (Datum pristupa: 21.07.2018.)
Vancouver
Premuž-Đipalo V. POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE. Ethnologica Dalmatica [Internet]. 15.12.2006. [pristupljeno 21.07.2018.];15(1):87-102. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/107761
IEEE
V. Premuž-Đipalo, "POVIJESNI SLIJED EDUKATIVNE MISLI I DJELOVANJA U ETNOGRAFSKOM MUZEJU SPLIT I DALJNJE PERSPEKTIVE", Ethnologica Dalmatica, vol.15, br. 1, str. 87-102, Srpanj 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/107761. [Citirano: 21.07.2018.]

Sažetak
O edukacijskim momentima koji su se događali u Etnografskom muzeju Split nije se puno pisalo. Razlog tome leži u činjenici da se pedagoško - edukativne aktivnosti nisu koncepcijski osmišljeno i kontinuirano provodile, iako se bilježe nezanemarivi pojedinačni pokušaji. Tome također nije ni pogodovala činjenica neprovođenja temeljitije dokumentacije koja bi omogućila praćenje edukativnih djelatnosti. Naravno, nepostojanje muzejskog pedagoga i Odjela za muzejsku pedagogiju ili osobe koja bi se sistematski bavila tom problematikom je jedan od bitnih razloga.

Hrčak ID: 107761

URI
https://hrcak.srce.hr/107761

[engleski]

Posjeta: 281 *