hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj

Stojanka Dukić ; duxMISSION d.o.o. Osijek

Puni tekst: hrvatski, pdf (736 KB) str. 199-213 preuzimanja: 729* citiraj
APA 6th Edition
Dukić, S. (2013). Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, XXVI (1), 199-213. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108143
MLA 8th Edition
Dukić, Stojanka. "Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj." Ekonomski vjesnik, vol. XXVI, br. 1, 2013, str. 199-213. https://hrcak.srce.hr/108143. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Dukić, Stojanka. "Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj." Ekonomski vjesnik XXVI, br. 1 (2013): 199-213. https://hrcak.srce.hr/108143
Harvard
Dukić, S. (2013). 'Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj', Ekonomski vjesnik, XXVI(1), str. 199-213. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108143 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Dukić S. Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.08.2020.];XXVI(1):199-213. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108143
IEEE
S. Dukić, "Model e-marketinga humanitarnih organizacija u Republici Hrvatskoj", Ekonomski vjesnik, vol.XXVI, br. 1, str. 199-213, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108143. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Od početka 21. stoljeća svijet se nalazi na pragu novoga doba u kojem će ključnu ulogu imati informacijsko-komunikacijska tehnologija. Zahvaljujući toj tehnologiji velik dio fizičkih procesa prjeći će u virtualno okruženje. Sukladno tome uočljivi su trendovi sve većeg obujma poslovanja u virtualnom okruženju koje
predstavlja tzv. elektroničko poslovanje (e-poslovanje). Kao što se poslovanje transformira iz fizičkog u virtualni oblik, tako se i marketing transformira i dobiva novi pojavni oblik u vidu e-marketinga. E-marketing je u načelu globalan, funkcionira 365 dana/24 sata na dan, te se u načelu koristi besplatnim potencijalom
(resursom) koji pruža globalna informacijska infrastruktura, odnosno internet. Poslovni subjekti već danas
nemaju izbora i prisiljeni su koristiti se e-marketingom. Ista situacija je i u području neprofitnog poslovanja u kojemu djeluju humanitarne organizacije. U Republici Hrvatskoj djeluje veliki broj humanitarnih organizacija.
No, te organizacije često vode ljudi bez znanja o marketingu, odnosno menadžmentu. Stoga nije čudno da je rezultat takvoga vođenja upotreba proizvodne, umjesto marketing koncepcije. U izmijenjenim
uvjetima poslovanja, oni koji se ne uspiju prilagoditi, bit će osuđeni na propast. Stoga je ovo provedeno istraživanje učinjeno radi pronalaženja optimalnog modela aplikacije e-marketinga kod humanitarnih organizacija koje djeluju na području Republike Hrvatske. S obzirom na brzi razvitak informacijsko-komunikacijske
tehnologije, definirani model kroz ovo istraživanje bit će aplikativan u sljedećih pet do osam godina.

Ključne riječi
e-marketing; humanitarne organizacije; informacijsko-komunikacijska tehnologija; strukturni model e-marketinga humanitarnih organizacija; tehnike e-marketinga humanitarnih organizacija

Hrčak ID: 108143

URI
https://hrcak.srce.hr/108143

[engleski]

Posjeta: 1.149 *