hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Model komunikacijskog centra u osiguranju

Danijel Bara
Nedjeljko Knežević

Puni tekst: hrvatski, pdf (183 KB) str. 264-269 preuzimanja: 530* citiraj
APA 6th Edition
Bara, D. i Knežević, N. (2013). Model komunikacijskog centra u osiguranju. Ekonomski vjesnik, XXVI (1), 264-269. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108213
MLA 8th Edition
Bara, Danijel i Nedjeljko Knežević. "Model komunikacijskog centra u osiguranju." Ekonomski vjesnik, vol. XXVI, br. 1, 2013, str. 264-269. https://hrcak.srce.hr/108213. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Bara, Danijel i Nedjeljko Knežević. "Model komunikacijskog centra u osiguranju." Ekonomski vjesnik XXVI, br. 1 (2013): 264-269. https://hrcak.srce.hr/108213
Harvard
Bara, D., i Knežević, N. (2013). 'Model komunikacijskog centra u osiguranju', Ekonomski vjesnik, XXVI(1), str. 264-269. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108213 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Bara D, Knežević N. Model komunikacijskog centra u osiguranju. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.08.2020.];XXVI(1):264-269. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108213
IEEE
D. Bara i N. Knežević, "Model komunikacijskog centra u osiguranju", Ekonomski vjesnik, vol.XXVI, br. 1, str. 264-269, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108213. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Svrha ovog rada je definiranje modela komunikacijskog centra u osiguravajućem društvu koji u svojoj osnovi ima dva cilja. Prvi cilj je usmjeren na omogućavanje kvalitetne podrške u procesu prodaje na taj način stvarajući stratešku prednost pred konkurencijom dok je drugi cilj modela usmjeren k boljem povezivanju internih organizacijskih struktura čije ponašanje često može otežavati odlučivanje na svim razinama. Prodaja je temeljna funkcija u društvu osiguranja. O uspješnosti prodaje i naplate ovisi hoće li osiguravatelj
ostvarivati svoju osnovnu funkciju – prijenos rizika s osiguranika na osiguravatelja koji prihvaća da naknadi slučajne štete onima kod kojih su nastale i raspodijeli ih na sve članove rizične zajednice na načelima uzajamnosti i solidarnosti (Andrijašević & Petranović, 1999.). Kako bi osiguravajuće društvo uspješno poslovalo
na zahtjevnom tržištu, potrebno je zadovoljiti potrebe potencijalnih osiguranika koji tada nužno moraju biti u središtu svih aktivnosti osiguravatelja. Zadovoljan osiguranik kojeg osiguravatelj poštuje kao partnera jamstvo je uspješnosti prodaje usluga osiguranja te njegova povratka istom osiguravatelju. U današnje globalizacijsko vrijeme sveprisutnih novih tehnologija i načina komunikacije, osiguranicima je potrebno omogućiti bilo kakvu vrstu komunikacije s djelatnicima osiguravatelja. Kvalitetna komunikacija je tada dobra podloga u smjeru prodajnog razgovora. Ukoliko kroz čitavu organizaciju postoji brz protok svih vrsta informacija putem jedinstvenog komunikacijskog modela, odluke na svim razinama moguće je donositi brže i jednostavnije.

Ključne riječi
organizacijski menadžment; komunikacijski centar; odnos prema korisnicima; strategijski menadžment

Hrčak ID: 108213

URI
https://hrcak.srce.hr/108213

[engleski]

Posjeta: 740 *