hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval

Daniela Gračan ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija
Andreja Rudančić-Lugarić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija

Puni tekst: hrvatski, pdf (401 KB) str. 271-281 preuzimanja: 3.734* citiraj
APA 6th Edition
Gračan, D. i Rudančić-Lugarić, A. (2013). Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval. Ekonomski vjesnik, XXVI (1), 271-281. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108216
MLA 8th Edition
Gračan, Daniela i Andreja Rudančić-Lugarić. "Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval." Ekonomski vjesnik, vol. XXVI, br. 1, 2013, str. 271-281. https://hrcak.srce.hr/108216. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Gračan, Daniela i Andreja Rudančić-Lugarić. "Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval." Ekonomski vjesnik XXVI, br. 1 (2013): 271-281. https://hrcak.srce.hr/108216
Harvard
Gračan, D., i Rudančić-Lugarić, A. (2013). 'Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval', Ekonomski vjesnik, XXVI(1), str. 271-281. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108216 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Gračan D, Rudančić-Lugarić A. Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.08.2020.];XXVI(1):271-281. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108216
IEEE
D. Gračan i A. Rudančić-Lugarić, "Konkurentnost turističke destinacije – studija slučaja (case study) Riječki karneval", Ekonomski vjesnik, vol.XXVI, br. 1, str. 271-281, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108216. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Organizacija događaja je djelovala kao dio cjelokupne industrije turizma ili kao potpora u usluzi turizma. No, glavni trend u svijetu u posljednjih desetak godina je porast i ekspanzija organizacije događaja koja počinje djelovati samostalno kao turizam događaja. Turizam događaja, koji uključuje organiziranje festivala,
koncerata, poslovnih sastanaka, konferencija, izložba, ubrzano se razvija te daje dodatni ekonomski i gospodarski doprinos sveukupnom turizmu. S naznakom na dugoročnost globalne ponude i potražnje, turizam događaja može zorno pokazivati svoju učinkovitost u podizanju atraktivnosti grada domaćina, privlačenju posjetitelja, stvaranju novih radnih mjesta i ekonomskoj dobrobiti. Iako se uvidi ekspanzivni trend, turizam događaja je teško pratiti u kvantificiranom smislu. U ovom radu se obuhvaća teorijski okvir za razumijevanje turizma događaja, tipizacija organiziranih događaja te primjer Riječkog karnevala kao konkurentna atraktivnost grada Rijeke.

Ključne riječi
turizam događaja; teorijski okvir; turistička destinacija; konkurentnost; Riječki karneval

Hrčak ID: 108216

URI
https://hrcak.srce.hr/108216

[engleski]

Posjeta: 5.409 *