hrcak mascot   Srce   HID

Preliminary communication

Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka

Zdravko Palavra   ORCID icon orcid.org/0000-0003-4421-2745

Fulltext: croatian, pdf (167 KB) pages 13-29 downloads: 822* cite
APA 6th Edition
Palavra, Z. (2012). Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka. MediAnali, 6 (11), 13-29. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/109156
MLA 8th Edition
Palavra, Zdravko. "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka." MediAnali, vol. 6, no. 11, 2012, pp. 13-29. https://hrcak.srce.hr/109156. Accessed 24 Jul. 2021.
Chicago 17th Edition
Palavra, Zdravko. "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka." MediAnali 6, no. 11 (2012): 13-29. https://hrcak.srce.hr/109156
Harvard
Palavra, Z. (2012). 'Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka', MediAnali, 6(11), pp. 13-29. Available at: https://hrcak.srce.hr/109156 (Accessed 24 July 2021)
Vancouver
Palavra Z. Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka. MediAnali [Internet]. 2012 [cited 2021 July 24];6(11):13-29. Available from: https://hrcak.srce.hr/109156
IEEE
Z. Palavra, "Značajke virtualnosti u medijima za prijenos tradicionalnih poruka", MediAnali, vol.6, no. 11, pp. 13-29, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/109156. [Accessed: 24 July 2021]

Abstracts
Novi mediji svojim značajkama u današnjoj (virtualnoj) kulturi, pružaju dvije mogućnosti u komuniciranju tradicionalnih poruka. To su virtualni identitet (virtualnost) ili simulacija. Analizom literature prepoznaju se pojmovi “digitalnost“, „multimedijalnost“, „interaktivnost“ i „hipermedijalnost“, kao dominantne značajke koje računalno posredovane medije čine različitima od ostalih elektronskih medija i time zaslužuju odrednicu 'novi mediji' na prijelazu iz dvadesetog u dvadesetprvo stoljeće. U članku se određuju značajke virtualnosti s ciljem da se pokaže kako bi trebao izgledati medij virtualnog muzeja. Autor koristi formalnu analizu sadržaja na uzorku od petnaest virtualnih zavičajnih muzeja za otkrivanje koji od njih komuniciraju virtualni identitet, a koji to samo simuliraju. Nakon obrade materijala na internetu uočeno je da određeni broj muzeja ne zadovoljava uvjete da bi se nazivali virtualnim, već su na razini elektroničkih brošura i digitalnih muzeja.

Keywords
novi mediji; virtualnost; simulacija; virtualni muzej; analiza sadržaja

Hrčak ID: 109156

URI
https://hrcak.srce.hr/109156

Visits: 1.373 *