Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Etički konflikti u odnosima s javnošću

Dorotea Milas ; Matica hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 165 Kb

str. 51-66

preuzimanja: 3.642

citiraj


Sažetak

Odnosi s javnošću, kao proces upravljanja komuniciranjem organizacije s njezinom javnošću, vrlo su važan element medijskog društva, a svrha im je postizanje međusobnog razumijevanja i njegovanja ugleda. Posljednja dva desetljeća u Hrvatskoj odnosi s javnošću postaju sve bitniji, kako u političkoj, javnoj komunikaciji, tako i u korporativnoj. Komunikacijski proces u značajnoj mjeri funkcionira posredstvom masovnih medija. U raspravama o praksi odnosa s javnošću pojavljuju se sasvim konkretne nedoumice, tj. etički konflikti. Uz zahtjev za plasiranje istinite informacije, etički sukob nastaje u svjesnom otkrivanju samo dijela istine neke činjenice koji nužno proizvodi pogrešnu interpretaciju. Posvećenost istini vjerojatno je najstariji i najcjenjeniji etički princip civilizacije. Unatoč čestom iskušenju za korištenjem laži i obmana, ideja istine, kao pozitivne vrijednosti, duboko je usađena u filozofiju morala i prava. Povreda etičkih djelovanja u odnosima s medijima, tj. u odnosima s novinarima trgovanje je medijskim prostorom koje predstavlja teški oblik povrede filozofije morala. Profesionalne strukovne udruge odnosa s javnošću u Americi i Europi etici daju ključnu ulogu u komunikacijama i teže tzv. “etički čistom PR-u”.

Ključne riječi

etički konflikti; javna komunikacija; filozofija morala; etika vrlina; odnosi s javnošću; mediji

Hrčak ID:

109158

URI

https://hrcak.srce.hr/109158

Datum izdavanja:

29.6.2012.

Posjeta: 5.637 *