hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

KORIŠTENJE NOVIH MEDIJA U KATOLIČKOJ CRKVI

Imrich Gazda ; Katoličko sveučilište u Ružomberoku, Ružomberok, Slovačka
Albert Kulla ; Katoličko sveučilište u Ružomberoku, Ružomberok, Slovačka

Puni tekst: engleski, pdf (401 KB) str. 232-239 preuzimanja: 500* citiraj
APA 6th Edition
Gazda, I. i Kulla, A. (2013). THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH. Informatologia, 46 (3), 232-239. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109176
MLA 8th Edition
Gazda, Imrich i Albert Kulla. "THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH." Informatologia, vol. 46, br. 3, 2013, str. 232-239. https://hrcak.srce.hr/109176. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Gazda, Imrich i Albert Kulla. "THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH." Informatologia 46, br. 3 (2013): 232-239. https://hrcak.srce.hr/109176
Harvard
Gazda, I., i Kulla, A. (2013). 'THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH', Informatologia, 46(3), str. 232-239. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109176 (Datum pristupa: 19.10.2019.)
Vancouver
Gazda I, Kulla A. THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH. Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.10.2019.];46(3):232-239. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109176
IEEE
I. Gazda i A. Kulla, "THE USE OF NEW MEDIA IN THE CATHOLIC CHURCH", Informatologia, vol.46, br. 3, str. 232-239, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109176. [Citirano: 19.10.2019.]

Sažetak
Pokretač danas nije ručni rad, snaga pare i električne energije, nego informacije. Društveni i gospodarski života pogotovo, temelje se na formiranju, traženju i klasifikaciji podataka. Nove informacijske i komunikacijske tehnologije omogućuju čovjeku da svaki put, svugdje i na najjednostavniji način, bez obzira na to je li on ili ona na poslu ili se opuštanje, dođe do informacija. Web stranice, društvene mreže, QR i AR kodovi pomažu tvrtkama da ciljaju sve potencijalne kupce te ih uvjere u njihovu potrebu za ponuđenim proizvodima i uslugama. Ovaj opis se može primijeniti ne samo na financijska tržišta, nego i na "tržište religija". Jedan od rezultata vjerskog pluralizma, zajedno sa sekularizmom je širok raspon duhovnih ponuda i religiozno jasno definirana društva su u padu. Posebno vjerske udruge koje djeluju u sklopu informacijskog društva moraju aktivno pokušavati zadržati stare i pridobiti nove "mušterije". Osim toga, upute za širenje vjere, nazvane u kršćanskom kontekstu, evangelizacija, u pravilu, dolazi izravno od njihovih osnivača. U našem radu smo željeli opisati aktivnosti Katoličke crkve u korištenju novih medija. Tek nedavno Papin Twitter profil dobio je pažnju u medijskom svijetu. Zajedno s naporima Vatikana kako bi zadržali korak s vremenom, mi smo našu pozornost usmjerili na slične aktivnosti na nižim razinama (dijecezanska, samostanska ili župna), te navodimo nekoliko primjera iz Slovačke i nećemo izbjeći teološki koncept "evangelizacije digitalnog kontinenta ".

Ključne riječi
novi mediji; Katolička crkva; digitalni sadržaj; društveni mediji

Hrčak ID: 109176

URI
https://hrcak.srce.hr/109176

[engleski]

Posjeta: 891 *